Recenzie (3 960)
Konec šňůry (2015)
Fajn konverzačka dvou spisovatelů v podání mých dvou oblíbenců, ze které jsem se ale nedověděl nic, co bych už nevěděl.
Indiana Jones a Chrám skazy (1984)
V dětství parádní akční jízda, dneska mi to přijde hrozně infantilní a ateliérové a ani ta akce už mě nebere.
Ve vysoké trávě (2019)
King, Natali a jejich netflixácká variace na Kukuřičné děti/Kostku. Zpočátku to baví odhalováním pravidel, podle kterých funguje zlověstné pole vysoké trávy-vězení žijící vlastním životem, ale bloumání trávou a časoprostorovými smyčkami a pořvávání nezajímavých postav záhy unaví a závěrečná čtvrtina je tragická.
Adaptácia (2002)
Po Bartonu Finkovi další umělecky založený scenárista v pekle tvůrčího bloku a nekonečných pochyb o sobě samém. Cage je skvělý v zábavné dvojroli rozdílných bratrů-scenáristů.
Joker (2019)
Taxikář+Král komedie+Klub rváčů. Jenom ne komiksový film, což je jedině dobře. Krásně (post)sedmdesátkově znepokojivý a depresivní psychologický sestup jedince do náruče šílenství a velkoměsta do revoluce. Phoenix válí.
American Horror Story - Pan Rolnička (2019) (epizóda)
Z vyvražďovačky se nám stává duchařina a já začínám pojímat podezření, že vyvraždění tábora v sedmdesátém dost možná proběhlo jinak, než jaká je oficiální verze... Scéna mezi šéfkou tábora a Night Stalkerem bylo pořádné WTF. Celkově z toho pořád nejsem nějak extra nadšen.
Deväťdesiate (2018)
Povedená citlivá, melancholická nezávislárna o dospívání v devadesátkách se skejťáckými kámoši. Hledání si kamarádů a místa v partě, žárlení, obdivování starších kluků, první pití a kouření, první kontakty s holkami, vzpoura proti rodičům... Výborná atmosféra i mladí herci.
Neuvěřitelná - Epizoda 1 (2019) (epizóda)
Solidní rozjezd. První půlka "jen" procedurálka o znásilnění, v druhé se to začne zajímavě komplikovat. Kaitlyn Dever skvělá.
American Horror Story - Tábor Redwood (2019) (epizóda)
Čekal jsem víc, než že se jen splácá Pátek třináctého s Halloweenem a za osmdesátkových songů se bude zesměšňovat aerobik. Ale kemp v lesích u jezera má atmosféru a krvavé scény jsou správně nepříjemné. Nevím, co si mám myslet o tom, že jsou tu dva vrazi, kteří mají od začátku oba odhalenou tvář. No, uvidíme, co z toho vyleze.
Špina (2013)
Svižnější a zábavnější verze Ferrarova Bad Lieutenant. McAvoy válí.