Recenzie (3 957)
Malcolm a Marie (2021)
Solidně napsaná, natočená i zahraná konverzačka pro dvě postavy a jeden barák.
Osudný omyl (1993)
Až příliš přehledně narýsovaný thriller o psychopatce, tentokrát fyzicky i mentálně vyspělé nezletilé, který žánrově navázal na veleúspěšnou Osudovou přitažlivost a Základní instinkt. Postavy jsou černobílé, příběh předvídatelně graduje a zatímco ňoumovitého Cary Elwese by bylo velmi snadné nahradit lepším/zajímavějším hercem, s nahrazováním filmově debutující Alicie Silverstone už by to bylo horší, protože to byla fakt kočka (a zahrála to zcela adekvátně).
Strach a hnus v Las Vegas (1998)
Velmi dlouho jsem se tomu vyhýbal, protože mě to vůbec nelákalo, ale je to sympatická, poměrně vtipná ujetost.
Transcendencia (2014)
Až strašidelně prokoučovaný potenciál na zajímavou sci-fi se solidním hereckým obsazením. Děj nudný, audiovizuálně to nudí, Freeman a Murphy nemají co hrát.
To Catch a Killer (2023)
Mírně mě nudilo až rozčilovalo, jak tlumeně a neokázale je to natočené, úplně jsem dostal chuť se hned po tom podívat na Sedm a vynahradit si to. Taky ta rozhašená detektivka Shailene Woodley mě moc nebavila, polovinu času na mě působila jako Mary Sue, co jen čumí a tváří se nijak. Ale pár silnějších momentů to má.
Saw X (2023)
Prostě další Saw. Tobin Bell sice dostává hodně prostoru a pro postavu Jigsawa je to tentokrát velmi osobní a ocitne se i v nečekané roli, ale nic moc zajímavého z toho vlastně nevzejde. Pasti stále dokážou znechutit, ale závěrečné odhalení je slabé.
Mys hrôzy (1991)
Tenhle film jsem dlouho nemusel, ale teď koukám, že je to solidní thriller se správně démonickým (i komickým) De Nirem i vynikající Juliette Lewis. Všechny ty noirové kamerové kejkle mi přišly poněkud přepálené a i nějaké to klišé se najde (zabitý pes), ale je to slušně zajímavá a napínavá podívaná.
The Last Voyage of the Demeter (2023)
Demeter sice po x-té neomílá draculovskou story a rozvádí jen jednu její opomíjenou/nepodstatnou kapitolu (která ovšem má potenciál na solidní horor), zůstává ale jen u řemeslně natočené vyvražďovačky v pěkných kulisách, bohužel bez výraznější atmosféry, napětí, spádu nebo zajímavých nápadů. Někdo si to i tak vychutná, ale na mě je to málo.
Hovor so mnou! (2023)
Námět dobrý a má to svoje momenty, ale hrozně mě nebavila hrdinka a obecně nemusím příběhy o vyrovnávání se se ztrátou.
Běh černé kočky (1998) (TV film)
Televizní road thriller o Romeovi a Julii z pouště, kdy Julii unese banda uprchlých věznů a Romeo-mladý závodník je jim v patách. Pouštní kulisy jsou pěkné, auta taky, občas něco pěkně nedigitálně bouchne a obsazení čítá řadu méně známých tváří (a Amelia Heinle vypadá jako sestra Liv Tyler), ale scénář i honičky jsou zoufale nenápadité a bez napětí a Peter Greene hraje dost nudného kriminálníka, co jen občas někoho odpráskne (za zmínku stojí jen vychutnané přejetí rukou jeho kumpánovi).