Posledné recenzie (84)
Midsommar (2019)
Rozporuplné dojmy, ktoré vo mne zanechal Midsommar, boli možno napokon aj autorovým zámerom: "Neviem čo sa deje a som tak narovnako znechutený, šokovaný aj zvláštne zaujatý." Som rád, že som to nepozeral vo vlne najväčšieho hypu a teda aj moje očakávania boli patrične realistickejšie. Folklórofóbia, ktorou mimochodom aj sám do istej miery trpím, zalieza pomocou úžasného soundtracku až pod kožu. Je to výrazne menej hororový počin ako Hereditary, no zároveň vizuálne pútavejší. Tešme sa na ďalšie (a ďalšie) voľby, keď toto zasa povylieza zo zemľaniek a nahádže hlasy do urien :-)
Star Wars: Vzostup Skywalkera (2019)
Hejty sem, hejty tam, ale v podstate to vôbec nie je také zlé. Zjednodušené rozprávanie deja sleduje iba súčasné trendy a čoraz lenivejšie mozgy publika. Už som si celkom zvykol na zvláštneho mladého Snapa aj na United Colors of Benetton a v podstate ma veľmi tešia aj stále nové príšerky na každej navštívenej planéte. Duchovný odkaz a rovnováha medzi dobrom a zlom sú milé a rovnako tak návraty (či už CGI alebo reálne) starých hercov. Senátor PAL/NTSC/Patin by si mal zohnať nejaký krémik s koenzýmom Q10 a zvlhčovať, zvlhčovať, zvlhčovať! Takisto vyprážaná helma starého Vadera už nie je, čo bývala a tak snáď tvorcovia dodržia sľub a túto multilógiu nebudú donekonečna exhumovať. Filmík neurazil a pekne nám to uzavrel. Nech je sila s nami!
Vojna dronov (2016)
"Na to máme Kosťošovych chlapcov!" :)