Recenzie (339)
V zajatí Yakuzy (2000)
Yakuzák se stěhuje do USA, kde rozjíždí nesmyslný kolotoč nanovo. Gangsterky mě už prostě neoslovují, ani v podaní jinak dobrého Takeshiho Kitana.
Renesancia (2006)
Grafické zpracování je sice zajímavé, ale po 10 minutách se okouká a už spíš překáží a znepřehledňuje. Sci-fi zápletka, která končí zdrhačkou je opravdu "originální"... Pro mě jedno velké zklamání.
Proposition (2005)
Působivé vzkříšení westernu. Má to atmosféru a skvělou hudbu. Určitě to zkusím vidět znovu, víc v klidu a v lepší kvalitě.
Ichi the Killer (2001)
Zbytečná brutalita jen pro brutalitu. Oproti sadistickému násilí se plytký děj chodící v kruhu a psychologie postav ztrácí do nikam. Film mě skutečně neoslovil a už mám asijských gore filmů skutečně dost.
Kupec Benátský (2004)
Výhodou bylo, že tohohle Shakespeara jsem ještě nikdy neviděl ani nečetl, takže děj byl pro mě novinka a moc nechápu, jak to mohla být původně komedie. Filmové zpracování se vcelku povedlo, ale hlavně první půlka by zasloužila sestříhat. Děj je sic vybudován na naprosto nesmyslných základech, ale i díky tomu dochází k zajímavým situací, klasickou divadelní trapárnu s převlíkáním postav vyjímaje. Původně jsem chtěl dát horší hodnocení, ale skvělé herecké výkony, nejednoznačné vyznění a hlavně to, že sem pak o tom i dost přemýšlel, to zvedlo až na 7/10.
Diabol nosí Pradu (2006)
Předem říkám, že jsem se při sledování až tak nenudil. Ale děj je totálně nesmyslný. Holka se dostane podivně někam, kam nepatří a v průběhu filmu zjistí, že tam skutečně nepatří... Kladem je naprosto nesnesitelná kravka, kterou hraje dokonale Meryl Streep.
Bufeťák Jackie Chan (1984)
Klasickej Jackie Chan. Příběh standartně jednoudchý, ale příjemně ubíhal a doplňoval akrobatické kousky. V tomhle filmu je vidět i rarita - Jackie na skateoboardu :).
Dáma vo vode (2006)
Lákavý trailer, pak hned strašlivé recenze. Bohužel pravda je na straně recenzí. Potencionálně tajemný příběh je dost naznačen trailerem a úplně hloupě vykecán hned na začátku filmu. Pak už jen tak si různě postavy povídají a sem tam stupidní lekací scéna. A hrající Shyamalan je děsnej. Vydržel jsem jen první CD.
Stalker (1979)
Hodně divné a hodně nebavilo. Chápu, že tenhle film má potenciál oslovit, ale mě minul. Celý film filozofující aktéři v podivném světě s podivným cílem ve mě zanechali dojem, že se zbytečně rozsáhle řeší jednoduchá věc. Nebo holt nevím o čem to bylo.
Doručovací služba čarodějky Kiki (1989)
Další Miyazakiho film a další povedená pohádka, tentokráte akorát pro trochu mladší publikum. Děj je nekomplikovaný a nezatížený mytologií. Přesto opět dost silný zážitek. Plus výborná hudba.