Recenzie (339)
Ženatý so záväzkami (1987) (seriál)
Příjemně koukatelnej seriálek, kterýmu ale postupem času dost došel dech.
Mestečko South Park (1997) (seriál)
Vyjímečně odvážný seriál. Navíc se časem dost zlepšuje, poslední tři série (7-9) jsou průměrem úplně jinde než začátek.
Futurama (1999) (seriál)
Naprosto výbornej kreslenej seriál. Simpsnovy překonává trochu dospělejším humorem a sci-fi prostředím. Je to jeden z mých nejoblíbenějších večerníčků. Každej díl sem uz aspoň 10x viděl :).
Příběh z Filadelfie (1940)
Vcelku normální divadelní komedie. Ani převedení na filmové plátno u mě tento žánr nevyzdvyhuje. Za zmínku stojí jen oskarový výkon Jamese Stewarta.
Tou wen zi D (2005)
Kam se hrabou The Fast and the Furious a podobní. Tohle je výbornej film nejen o pouličních závodech a tunningu. Působí skvěle reálně a i nezávodní děj má dost do sebe. Výborná hudba a prostřihy víc záběrů do sebe. Škoda jen, že japonský auta se mi moc nelíbí. Okamžitě musim nainstalovat nějakou závodní gamesku :).
Bionicle 2: Legenda Metru Nui (2004)
Animovaná 3d akčárna, výjímečná snad jen tím, že je podle hraček LEGO :)). Ale hloupost příběhu větší děti neosloví a menší zas nepochopí haldu "cool' scifi pojmenování.
Zbesilá jazda (2004)
Rychle a zběsile po německu. Supr auta (německé výroby skoro všechny), ale i to degradujou pitomě urychlený záběry a technický nesmysly.
Pí (1998)
Atmosféra filmu a hudba je supr. Ale protože ke své smůle rozumím matematice, počítačům, elektronice a GO. Tak musím říct, že to byla pěkná blbost. Nadhodili pár zajímavých faktů, ale zbytek byla přehlídka klišé o "vědcích".
Piaty element (1997)
Pamatoval jsem si, že to bylo lepší. Ale jako hloupá barevná věc k jednoduchému konzumu obstojí i dnes.