Recenzie (339)
Milionár z chatrče (2008)
Danny Boyle dokázal outsourcovat Hollywood do Indie :) a navíc vyhrát i Oskara. Bohužel film jako takový mě nenadchnul a padl pro mě do šedého průměru. V některých okamžicích byla do očí zbytečná vykonstruovanost. Také znásilnění reality pro větší drama moc nemiluji (Milionář se live nevysílá páč tvůrci asi slyšeli o googlu :)).
Yes Man (2008)
Přijemná oddechovka. Sedla mi hlavně hudebně. Přehnaných momentů bylo naštěstí pomálu.
Kat 2 (2008)
Hm brutalita pro brutalitu, a dál? Přiznávám, moje chyba, neměl jsem tenhle film ani zkoušet.
Futurama: Fialový trpaslík (2009) (video kompilácia)
Futurama narazila na své absolutní dno. Nezábavné, dlouhé, sebevykradené. Naštěstí se jednalo o poslední film. Třeba se jednou dočkáme opět vtipného seriálu. Zatím sbohem Futuramo.
Madagaskar 2: Útek do Afriky (2008)
Velmi průměrný animák, který ničím neutkví.
Proboha! (2008)
Vcelku hloupý a zbytečně agresivní anti-náboženský dokument. Jakýsi zhrzený bavič se pokouší dokázat co nejvíce lidem, že jeho "nic nevím" je lepší než jejich víra.
Futurama: Benderova hra (2008) (video kompilácia)
Opět vcelku slušná Futurama. Bohužel formát dvacetiminutového seriálu seděl mnohem více a zdá se, že na tom se nic měnit nebude.
James Bond: Quantum of Solace (2008)
Neskutečná nuda. Bondova akce založená na sérii náhod je prostě hloupá. Pomalejší filozofovací pasáže zas působí velmi směšně. Celkově vzato se slzou v oku jsem vzpomínal na Taken :).
Temný rytier (2008)
Chybí mi hlavně temná atmosféra Gothamu. Svět nového Batmana je prostě příliš vizuálně normální. Joker je sice zajímavý, ale většina ostatních postav je strašlivě nudná. Pro mě slušný film, nikoliv výjimečný.
96 hodín (2008)
Velice příjemné překvapení. V současných akčních filmech konečně věc co mě oslovila. Téma záchrany dcery ničím nevyniká, ale Liam Neeson jako exagent působí fakt perfektně. Jeho akce je prostě mazácká, žádně zbytečnosti, prostě efektivní a spravedlivá jatka "těch zlých".