Recenzie (183)
Deti Nagana (2023)
Klasický sportovní retro film.Samozrejmě jako všechny další,hodně klišé a desetkrát viděno někde jinde.Ale ta atmosféra devadesátých let s hokejovou horečkou té doby v Naganu, plus několik zlatých medailí na mistrovství světa na mě dýchala z každého záběru.Do toho pár úsměvných scének, příjemní herci v dětských rolích a výborný Hynek Čermák v roli trenéra.Nijak převratné,ale docela zábavné a pěkné.
Medveď na kokse (2023)
Medvěd na koksu je úplně vpohodě,jenom ne horor,ale komedie.Pobavilo.
Voda pre slony (2011)
Hezký film.Docela překvapení.Film jsem viděl díky přítelkyni a nelitoval jsem.
Novodobí Robinsoni (1998)
Taková rodinná variace na Robinsona s Dr.Quinovou.Docela se to dalo,jen zápletka s piráty a romance staršího syna s asijskou robinsonkou byla přitažená za vlasy.40 %
Štěstí pro začátečníky (2023)
Docela pohodová romantická komedie.Hezké exteriéry americké přírody a sympatická ústřední dvojice.
Tygří srdce (1996)
Ted Jan Roberts byl vždy zárukou, že film bude podívaná pro hodně otrlé.Ani bavit se nad tou idiocií se nedá protože tam závazí tenhle "umělec".
Safari (1997)
Viděno kdysi na kabelovce.Hrozný brak.Stačí se podívat na z-kové obsazení a stačí.
Na pokraji slávy (2000)
Těšil jsem se na dobové retro,ale přišlo mi to takové nemastné, neslané, sentimentální a naivní.Trocha autenticity sedmdesátek by neškodila.Neprávem nadhodnocené jako všechny filmy od Crowa.
Policajná akadémia: Moskovská misia (1994)
Tak tohle už je opravdu dno.Vpodstatě nic vtipného,jenom křeč a zmar.
Policajná akadémia 5 - Nasadenie: Miami Beach (1988)
Tohle je už slabé pokračování.Sérii za včas opustil Gutenberg, který měl v té době lepší nabídky.Dá se na to podívat,ale už je to spíše trapné než vtipné.