Posledné recenzie (167)
Fallout (2024) (seriál)
Hrál jsem jen New Vegas, a to asi před deseti lety, nejsem tedy hardcore fanda série, ale byl jsem zvědavý na výsledek, hlavně poté, co Westworld vedl tak nějak nikam. První dva díly mě hodně chytly a navnadily, od třetího jsem se přemlouval, že už bych to měl vypnout a pokračovat až další den. To nevyšlo, sjel jsem zbytek téměř na jeden zátah. Ano, asi by se daly kritizovat určité nelogičnosti a občas chování postav, ale v závěru téměř vše zapadne do sebe A JÁ CHCI POKRAČOVÁNÍ, PROTOŽE TO NEJSPÍŠ BUDE NEW VEGAS.
Ricky Stanicky (2024)
Slabé. Zac Efron mi celou dobu přijde znuděný a otrávený, že musí být na place, Cena sice má několik vtipných momentů, ale na takhle dlouhý film to nedá.
Unesený let (2023) (seriál)
Shlédnuto všech 7 dílů naráz, protože ze začátku je seriál docela zajímavý a některé zvraty ne úplně čekané. Ale druhá polovina ztrácí dech a je v ní dost nelogičností (jak to, že Sam si jen tak začne chodit po letadle?) a klišé ("hlavní" záporáci v lese). A autoři si asi připravili půdu pro potenciální pokračování, případně to je jen další chybka ve scénáři. Po ohodnocení všech dílů mi vychází průměr, neurazí, ale ani nepřináší nic moc nového.