Recenzie (3 509)
Grave Encounters (2011)
Perfektní 2/3 nakonec trošku shozené třetinou poslední, která je poněkud zdlouhavější a plná debilních digibubáků.
Looper: Nájomný zabijak (2012)
Nelogičnost tohodle rádobynadčasového počinu nemusím hledat ve složitosti časových paradoxů-Stačí se zamyslet nad základním principem=Copak nejde v budoucnosti někoho zabít a tělo poslat mašinou do 15. století, někde doprostřed oceánu? Ušetřilo by to stříbrné cihly i problémy s loopery. Někoho v budoucnu odbouchnout zase takový problém evidentně není(podle té Willisovy aiatky) a neživou hmotu stroj času přenáší bez problémů..Takže-co tu těch 118 utahaných minut kurva jako řešíme?
Rampage (2009)
Ať si o Bollovi kdo chce co chce říká-Tohle je možná trošku těžkopádná ale jinak velmi zábavná cynická jízda, která má ve výsledku více výpovědní hodnoty než všechny residentevily a transformery dohromady.
Let číslo 93 (2006)
Syrové, nezatížené vlasteneckým patosem, nepřikrášlené/nepřekroucené ve prospěch válečné propagandy. Napínavé, nervydrásající, poučné a (no tak dobrá já to vyslovím) svým způsobem zábavné. Osobně mě více upoutala první polovina(resp. 2/3) kdy se děj zaměřuje spíše na dění na zemi. To dokonalé vykreslení komunikačního šumu, nedostatku informací a z toho pramenící slepoty všech zůčastněných, spoléhajících jen na obrázky ztrácejících se letadýlek na monitorech-perfektní..... Poslední třetina sice nepokulhává ale je to prostě hodně o tom jak to asi mohlo být. Nikdo se neprojeví jako zbabělec(chápu, že by bylo krajně nefér někomu tuhle roli přiřknout) a závěrečná přetahovaná o knipl mi přišla možná už trošku moc(natáhnutá?přestřelená?nepravděpodobná?....nevím)...Jako celek je to ale precizní a autentická studie událostí, které skrze live-tv-orazovky vyrazili dech půlce světa...S následným válečným postupem USA souhlasit nemusím ale důležitost tohodle filmu chápu.
Plastic Bag (2009)
Doprdele-jak hluboko jsem klesnul...20 minut tu sleduju strastiplné a dechberoucí putování igelitového sáčku-a co hůř?-Já mu rozumím......
Iná Zem (2011)
Velmi citlivě uchopený lidský příběh s prvky sci-fi....Kdo očekává něco více, bude zklamán.
Kronika (2012)
Promakaná komiksová studie o zrodu skorosuperhrdinů a skorosuperpadouchu-kupodivu bez komiksové předlohy.
Po prečítaní spáľte (2008)
"Jaké z toho plyne ponaučení?.....Že už to nemáme nikdy dělat. Akorát kurva nemám tušení co jsme udělali."...Povedená taškařice s humorem suchým jak týden staré drobky chleba.
Mandragora (1997)
Syrový, špinavý a beznadějný výcuc toho nejhnusnějšího co se dalo vyškrábnout ze smradlavého dna poloviny 90.let u nás.. Nevěřím sice, že takováhle divočina byla opravdu běžným obrazem temných koutů Prahy-ale i tak........brrr
Futbaloví chuligáni (2005)
Docela hezky natočené ale to téma jde úplně mimo mě, takže mě asi moc nezasáhlo to kouzlo rvaček a ten hřejivý(a až teplý) pocit kamarádství