Recenzie (1 327)
Vtáčí spev (2012) (TV film)
první drsná světová válka kombinovaná s romantikou pro svíčkové báby...zvláštní kombinace, že? taky z toho vychází takový nanicovatý příběh lásky v kruté válce, kterému moc nevěříme....
Drtič kostí (2009)
Bizarní černá detektivní komedie, která je zajímavá právě svou bizarností a nepředvídatelností....přesto kvalita kulhá, spíše průměr....
Potvora (2016) (seriál)
Neotřelý, servítky si nebrající, a místy vtipný náhled do nitra třicetileté ženy, která je poněkud neukotvená a tak trochu je potvora.....
Žena v Berlíně (2008)
i jen z útržků se dá soudit, že je to prostě blbě natočeno.....opravdu špatný dojem....
Bezstarostný sex (2007)
Pět párů a každý jiný, ale jedno mají společné, tuhle noc si chtějí užít! a my vše prožíváme s nimi...i když je to trochu vytržené z kontextu a nic o těch lidech jinak nevíme, díky zajímavému tématu je tenhle film prostě vzrušující a místy docela vtipný.
Zevláci (2009)
Nepovedlo se. Příběh kamarádů - chuligánů z party kolem fotbalu, mohl být zajímavý, ale byl šedý a prázdný....
Čierna séria (1979)
Syrové, jak jen Francouzi v 70. letech uměli.....ale přesto tak nějak studené a lehce přepísknuté....ale především temné a depresivní....Dewaere a jeho snaha vybřednout z marastu....jde i přes mrtvoly....přesto s ním tak nějak soucítíme....
Jasmínine slzy (2013)
Příběh o tom, jak jedna vypočítavá a bohatá panička dostala od života na frak....asi tušíte, v čem je zádrhel: totiž, že hlavní hrdinka je kráva.....jinak ale Woody je záruky určité kvality.....
Noci s nepriateľom (1991)
Thriller pro ŽENY. Jako muž dávám průměrné hodnocení.....nicméně je to věc, která upozorní na domácí násilí, a to je dobře.....příběh o útěku před magorem manželem, který je závěru docela hororem...
Na návšteve (2015)
experiment, který nevyšel - rádoby amatérská kamera je to nejmenší...horší je, že scénář z nás dělá hlupáky....