Recenzie (1 325)
Štvrtý protokol (1987)
Nejlépe zfilmovaný Forsyth - protože si sám napsal scénář! Srovnání snese jen s Šakalem, se kterým ho pojí nejedna podobnost - celou dobu paralelně sledujeme úsilí muže na správné straně a muže na špatné straně, kterému je ten správný na stopě, i když zpočátku docela bloudí ve tmě. Pokud se nudíte, pusťte si Bonda a běžte se zahrabat.
Nepřátelé (2017)
Smutek nad tím, kam to nakonec ti amíci s indiány dopracovali. Ten smutek přímo cítíte. Komorní a drsný film.
Smysl pro tumor (2024) (seriál)
Bartoška všechny převálcoval...tedy s výjimkou šťabajzny Malé....:) seriál ze života a o "něčem".
Daždivý deň v New Yorku (2019)
Hravý Woody, o hloupém a ztřeštěném mládí v NY.
Ja, Tonya (2017)
Margot Robbie a její excelentní výkon - i na ledě....chcete něco víc dodávat?
Pre pár dolárov naviac (1965)
Leone se již v tomto filmu připravoval na Tenkrát na západě a jede již v mistrovském duchu, včetně Ennia. Co záběr, to vymazlené dílko. Jen je to bohužel takové docela obyčejné, nic co by Vám za týden pořád strašilo v paměti, ale skvěle natočené.
Il Boemo (2022)
Blbá režie, blbé operní songy. Zbyl je chabý pokus o připomenutí legendy hudby 18. století, která měla těžký úděl, který mu kompenzovalo pár erotických zážitků.
Magická hlbočina (1988)
Přestože film má několik hluchých míst, je to bomba díky atmosféře, typickým bessonovským pózám hlavních hrdinů a především úchvatné Rosanně, která prosvítí každý záběr, ve kterém se vyskytne. Je to film o posedlosti, až za hrob, a pro to mám pochopení.
Buď chlap! (2023)
Jen Sokol, ač taky na pěst, byl vtipnej, jinak zajímavý námět, ale zpracování čirý amatérismus...a pěkné tatry.
Želanie k narodeninám (2022)
Po prvních 30 minutách jsem měl pocit zbytečnosti - další nenásledovaly.