Recenzie (1 327)
Buldog (1988)
Skvělá atmosféra studeného napětí a starý dobrý dabing. Místy trochu nuda.
Divotvůrkyně (1962)
Velký Útok na Vaše city - cítíte velkou lítost vůči ubohé postižené holce a musíte fandit vychovatelce, která nepovolí a i přes odpor rodiny si jde za svým. Trochu zdlouhavé a teatrální...jenže obrovské sympatie vůči ústřední dvojce vše vyváží.
Ma Ma (2015)
O síle ženy a chuti žít, i přes překážky, které klade zdraví.
Čierna vdova (1987)
Atmosféricka detektivka, zčásti z Havaje a skvěle nadabovana.
Žandár v New Yorku (1965)
Slabota oproti jednicce...jenze jednička je geniální..tohle ma pořád 60tkovy drajv, funesovskou energii a prastary dabing.
Miláčku, pomoz mi (1969)
Průměr, bez Vitti by to bylo o ničem....Brožová v dabingu je dobrá volba.
El Cid - Najväčší španielsky hrdina (1961)
propracované divadelní dialogy s raným 90tkovým dabingem, patos a hrdinství....ty bitvy měly docela říz, kolik asi bylo zranění?
Chyby (2021)
Pornohvězda tráví důchod na venkově a její šamstr, místní nýmand, má problém s jejími filmy....jo, sice úplně mimo, ale oba jsou k sežrání...:)
Docent (2023) (seriál)
Případy 1. oddělení se potkávají s doktorem Runou....jenže....Strach tentokrát natočil sice profesionálně dobře, ale "pouze" docela obyčejnou přiblblou detektivku....
Stopaři (1956)
Úchvatná krajina, tak monumentální....na svou dobu drsné a realistické zobrazení psychologie obou stran, jak indiánů, tak bělochů. Mouchy promijim, skvělá atmosféra.