Recenzie (229)
Ong-bak (2003)
Páni tak taký film som už dlho nevidel.Taká taktika boja mi pripadala vynikajúca.V tom bare ako ich všetkých zvládol.A tie scény.Len škoda že niektoré scény sa až príliš často opakovali na moj vkus.
Novembrová romanca (2001)
Hmm.Na romanticky film je to až priveľmi dobré.A nehanbím sa povedať že pri pozeraní filmu som vyvinul aj nejaké tie slzy.Veď čo by nie každý je len človek.
Nezvratný osud (2000)
Dobre zohraná kamera a scénar.Herci:sú v pohode ba dokonca aj lepší.Škoda že Seann William Scott zomrel ako prví.Teda až na tých v lietadle :)
Ali (2001)
Premakané akcie v boxerskom ringu a hlavne veľa tvrdých úderov pod pás.Skutočne som neočakával od Will Smith, taký výkon.Vždy som si myslel že sa skor hodí na akčné filmy než na drámy.
Žiť po svojom (2005)
Film je neskutočne dobrý.To že ma slabý dej tam vobec nevadí.Pre tu atmosféru a samozrejme Morgan Freeman bol ten film spracovaný na jedničku!
Piráti z Karibiku: Prekliatie Čiernej perly (2003)
Super film , Super herci , Super hudba a samozrejme aj super dej.Vynikajúce kúsky Jacka a náladový humor.Tomu filmu už asi nič nechýba.
9 hráčov so smrťou (2005)
Trápny thriller.Jediné čo natom bolo dobre bolo.Asi nič :)
Okrsok 13 (2004)
Kamaráti mi vraveli že je to bomba film.A keď som si ho pustil tak som sa sklamal.Vobec to nieje bomba.U mňa má ten film asi tak 30%
Bulšit (2001)
Ten jej otec bol fakt skvelý :D a to pravidlo? Keď nesuložiš ti nemožem ani ja :D
George, kráľ džungle (1997)
Tak tu nieje doslova nič čo by ma nadchlo ani smiech ani plač ani zimomriavky proste nič....Len typický koniec ktorí sa dá očakávať už po 5 min. sledovania.