Recenzie (229)
Strašná haluz (2006)
Nechápem ako som si to mohol vypožičať s požičovni.
Ja som Sam (2001)
ďalší z radi emocionálných filmov ktoré ma zasiahli. Na prví pohľad sa hneď naskýtne smutná scénka ktorá vyráža dych a ľudom vháňa slzy z očných dierok. Sam sa musí starať o svoju malú cérku ktorá je pri tom viac vyspelejšia a rozumnejšia ako on. Spolu všetko prekonajú.
Ženy z rodu Gilmorovcov (2000) (seriál)
Naj seriál na svete.V takomto mestečku by som chcel žiť.Skoro žiadne starosti.
Štyria bratia (2005)
Dej filmu je dobrý ale herci nie!A ani prostredie.Keby to išlo tak ľahko s políciou tak by som vykrádal l skoro každý deň.
Mizerné ulice (1973)
Tak to je asi prví film ktorý som videl s Robertom De Nirom.Ešte v ňom má dlhé vlasi :D
Utopenec na úteku (1998)
Celkom Good komédia.Leslie Nielson je skutočne dobrý herec.Takých to filmov mame kopu ale len jeden je skutočne naj.
Jay a mlčanlivý Bob vracajú úder (2001)
Keď som dal na Big Lebowsi 5 hviezdiček tak aj na toto dám! Pretože je to tak isto dobré.Možno aj lepšie.
Biele peklo (2001)
Nádherné biele prostredie a skutočné dobrý dej.Tak dlho cestovať aby som videl svoju rodinu.Ja by som to nedokázal.okolo seba nič len prázdno a bielo. Ticho, to je to najlepšie čo mohol zahrať herec, a celé spískať režisér. Proste silí dej ktorí ma hneď na začiatku emocionálne postihol.
V moci diabla (2005)
Ako sa volas? 1 , 2 , 3 , 4 , 5 , 6 :))
Zbohatni alebo zdochni (2005)
Ach.....Ako si tu čítam tak niktorý Hip-Hopery tu píšu že 50 cent je najlepší hudobník a preto dám 5 hviezdičiek.......Nuž čo dodať vymletý Hip-Hopery. nechápem prečo hodnotia film podľa herca takz. speváka je to dosť úbohé.