Recenzie (12)
Barbar Conan (1982)
Babovřesky jsou ještě horší, takže jedna hvězda za úžas, že se to někomu líbí. Arnold není herec, ale představitel, vrchní zlák jen poulí oči, souboje směšné. Možná kdyby mi bylo 10 a byl rok 1984...
Star Wars: Sila sa prebúdza (2015)
karikatura Star Wars - nulový scénář, toporní herci, směšné dialogy. Jedna hvězda jen za Reyin účes. Rogue One je stokrát lepší.
Winnetou - Tajomstvo strieborného jazera (2016) (epizóda)
hrůza děs, jedna hvězda jen za náhodu, že jsem jen zrovna po řece Krka, když se natáčely scény s vorem na "Stříbrném jezeře".
Winnetou - Posledný boj (2016) (epizóda)
Scooter náčelníkem Komančů?
Prisľúbená princezná (2016) (TV film)
Skutečná hrůza - mumraj nadbytečných postav, úděsné dialogy, obscénní, hrubé a kruté (např. úvodní poprava koloucha), vtip veskrze žádný, prostě slátanina. Chvíli jsem váhal nad jednou hvězdou kvůli hudbě, ale závěrečné "ahoj" mě přivedlo zpět na zem. Herečka představující princeznu tolik zde kritizovaná mi zas tak moc nevadila, ale ty vlasy... Doufám, že už to nikdy nebudou dávat. Toto dílo by se možná dalo přijmout, bylo-li by prezentováno jako absolventská dada improvizace, ale pohádka pro děti to skutečně není.
Boj o Hodvábnu cestu (2015)
strašná slátanina, jednu hvězdičku za Peng Lin.
Kdyby byly ryby (2014) (TV film)
Jsem překvapený z tolika negativních komentářů. Mně se to líbilo, celkem vtipné, originální, i když spíš pro dospělé a děti tak z leckterých gagů nic neměly. Rozhodně jedna z lepších pohádek poslední doby, rozhodně lepší, než ty uječené Troškovy nebo loňský Sněžný drak. Liška naštěstí neměl moc prostoru, herecky mi vadil ještě ten velitel stráže, jinak celkem ok.
Dvaja nosáni tankujú super (1984)
Když mi bylo 14, tak jsem to žral, ale teď se na to nedalo skoro koukat...
Signál (2012)
o ničem, nuda.
MASH film (1970)
nuda