Recenzie (12)
Nekonečný príbeh (1984)
Neexistuje, neexistuje lepší pohádka, než Nekonečný Příběh. Vyrůstala jsem na té pohádce, nebyl den, abych tu pohádku neviděla aspoň třikrát. I teď si ji z nostalgie občas pustím a pořád má to svoje kouzlo. K tomu ještě nádherný soundtrack. Tady nad hodnocením nemůžu vůbec přemýšlet.
60 sekúnd (2000)
Srdcovka :)
Eminem: Live from New York City (2005) (koncert)
Bohužel nemůžu dát víc, jak 3 hvězdičky. Eminema poslouchám už fakt dlouho, ale tenhle koncert mě zklamal. Zklamal tím, že Eminem hlavní pecky useknul a odzpíval je jen na jednu sloku. Dále mi docela vadilo asi těch 15 minut bez něj, když tam byly jen D12..
Hlas (2013)
Nuda.
Bez druhej šance (2013)
Za scénu se psem dávám o hvězdičku méně. To si mohli odpustit.
I'm in Love with a Church Girl (2013)
Byla jsem připravená, že mě to zklame a ono to nebylo tak zlý. Dialogy nejsou nudné, herecké výkony uspokojivé a celkově ten námět nebyl vůbec špatný. Chtěla jsem dát 3 hvězdičky, ale vzhledem k tomu, že je to natočené dle skutečné údalosti, dám za čtyři. (Doporučuji kouknout na film v originálním dabingu a nečekat na český dabing - pokud vůbec bude)
Pelíšky (1999)
Vrchol české filmotéky !
17 dievčat (2011)
Luxusně natočená sračka.
Zabijak (2003)
Ne, ne, ne, tohle fakt ne. Vlastně ani nevím, za co ta jedna hvězdička. Možná za S. Seagala, protože i když novější filmy s nim nestojí za nic, tak ho mám pořád ráda.
Gorila Joe (1998)
Trochu mě překvapilo zdejší hodnocení, se kterým mimochodem nesouhlasím. Na svoji dobu to má pěkný efekty, nádhernou hudbu a sympatický obsazení. Pro mě určitě lepší, než King Kong od Petera Jacksona. Ale sto lidí, sto chutí. Pro mě 70% a hvězdička navíc za krásnou Charlize Theron. PS - konec je na slzu :-)