Recenzie (911)
Resident Evil: Vitajte v Raccoon City (2021)
Úplně v poho. Hodně fanouškovské - policejní stanice, červený klíč, dochází náboje apod. Výborný soundtrack.
Vyšehrad: Fylm (2022)
České "Prcičky" s Lavim jako "Big Daddym" místo Sandlera.
Batman (2022)
"Vraždy podle Jidáše" s Batmanem. Velká škoda, že Gordona nehraje Christopher Lambert (nebo aspoň Alfréda) :-). Slušná temnější (dnes už bohužel nikdo nemá šanci natočit novou "Vránu") detektivka s trochu pomalejším detektivem, který má konstantní depku asi z nedostatku denního světla. Líbilo se mi to víc než Baleovky.
Hříšnice (2017) (seriál)
Pullmanův vstup do síně slávy!
Hříšnice - Percy (2021) (séria)
Ok podobně jako první série. Na druhou se ale nechytá.
Hříšnice - Jamie (2020) (séria)
Moc dlouhé a dost utrápené. Nemohl by někdo tomu Jamiemu dát pár facek, ať se hodí do latě? Ale jinak dostatečně temné a Harry jako vždy ve formě.
Hříšnice - Julian (2018) (séria)
Harry Ambrose at his best!
Hříšnice - Cora (2017) (séria)
Průměrný televizní film roztažený na 8 dílů. Který ale neskutečně táhne nahoru skvělý Bill Pullman a překvapení roku - mladičká Nadia Alexander v roli sestry hlavní hrdinky.
Texaský masakr motorovou pilou (2022)
Parádní hipster revenge slasher. Krátké, ale s nápaditým choreo Leatherface :-) Každopádně do Texasu Teslou nee!
Mimoriadna udalosť (2022)
Prvních 40 minut geniální sranda. Pak tomu celkem pochopitelně dojde dech.