Recenzie (911)
Čarodejnica (2015)
Horší "Sauna".
Hardcore Henry (2015)
Nový John Woo s GoPro? Rádio FilmWave - Recenze: Hardcore Henry
Kolónia (2015)
Žádný art, ale čistokrevná thriller žánrovka. Natočená a zahraná (všichni 3 hlavní představitelé super) ovšem parádně.
Zabití (2014)
Já se nudil. Nevadí mi to komorní zpracování ba naopak, to téma je super a skýtá možnosti nového "Okna do dvora" á la Hitchcock nebo "Apokalypsy" podomácku. Ale tlačí to málo na pilu.
Zlo nikdy nespí (2016)
Tváří se to jako další z řady "Sinisterů" a "Conjuringů" říznutý "Noční můrou v Elm Street", ale tentokrát není "bubák" až tak důležitý a celý film je (celkem sympaticky) komornější a motivace hlavních postav sobečtější (skoro jsem si vzpomněl na prvního "Hellraisera"). Herci nejsou špatní, ale chtělo by to přece jen Nicholsona nebo tak něco.
Nech vojde ten pravý (2008)
Takto výborně by to dopadlo, kdyby Ken Loach točil upírské horory. Sídlištní zasněžená depka s výbornými dětskými herci.
V objetí ďábla (2015)
Vůbec to není špatné. Snaží se to být spíš plíživě zneklidňující jako "Přichází Satan" než akční lekačka typu "Sinister". Pravda, chce to mít trochu žánrový nadhled, protože tu a tam to působí trochu nechtěně směšně. Ale Ethan Hawke je ok i v této trochu nesympatické roli a zůstává můj král současných hororů.
Otcovia a dcéry (2015)
Prvoplánová ždímačka emocí. Postavy jsou buď strašně zlé (kam se hrabe Pacinův satan z Ďáblova advokáta na Bruce Greenwooda, který chce Russellovi přebrat dceru) nebo strašně hodné (Aaron Paul polo svatý). 2 hvězdy si to ale jasně zaslouží za opravdu skvělého Russella Crowea (a to nejsem žádný jeho velký fanda), jehož bojující, trpící, radující se a zase trpící otec je prostě totálně uvěřitelný.
Veľká nádhera (2013)
Italský Woody Allen.
Osem hrozných (2015)
Až moc temný Tarantino? Rádio FilmWave - Recenze: Osm hrozných