Recenzie (910)
Prokletí (2021)
Dobré obsazení (Boyd si to dává) a výprava. Ale jinak slátaninka bez napětí.
Deň vďakyvzdania (2023)
Vřískot - Hostel edition
Piatok trinásteho 8: Jason na Manhattane (1989)
Fajn boxerský souboj na střeše. Jinak ale amatérský film.
Barbie (2023)
Je tam řada dobrých nápadů, ale na mě to byl moc velký mišmaš. A LEGO Movie je prostě mnohem vtipnější.
Meg 2: Návrat do hlbín (2023)
Něco mezi "Underwater" a "Sharknadem".
Phantasm (1979)
Je to můj ročník, ale přijde mi to starší. :-)
Niekto klope na dvere (2023)
Mě to rozsekalo! Neskutečně aktuální "home invasion" a nejdospělejší Shy. Plus jako vždy skvělá kamera a napětí.
Oppenheimer (2023)
Scorsese to není, holt. Hudba, kamera a Murphyho klobouk legendární. Hartnett is back.
Sisu (2022)
Sergio Leone s krumpáčem!
Indiana Jones a Nástroj osudu (2023)
Dvě hvězdičky pro Forda!