Recenzie (471)
Rodinka (2010)
Filmový odpad jak má být. Nechápu jak to někdo může natočit a ještě víc nechápu, že se z toho udělá seriál.
Keď draka bolí hlava (2018)
🤢🤢🤮🤮
Niet návratu (2007)
Výborný snímek s famózní Jodie, dal bych normálně čtyři hvězdy, ale za ten konec musí jedna dolů.
Daria (2020)
Poměrně zajímavý pokus o film trochu "nečeský", bohužel s dost zmateným scénářem a ještě více koncem.
Hotel Artemis (2018)
Naprosto nevyužitý potenciál. Solidní začátek, který sliboval dobrou zápletku a akční podívanou, nakonec nic a pokračovalo to trochu nesmyslně a skončilo divně. Rychle zapomenutelný film.
Muži v čiernom: Globálna hrozba (2019)
Zbytečné pokračování, stalo se tím nejhorším dílem. Film, který neměl co dát a na který se rychle zapomene. Navíc výkon Chrise byl velice špatný a trapný.
Deadpool 2 (2018)
Já se opět výborně bavil, Deadpool je prostě super.
Dôverný nepriateľ (2018)
Až nečekaně solidní česko-slovenský film, zejména nápad je na naše poměry překvapivý. Film mě bavil, napětí působilo a "překvapivý" konec taky zajímavý, dokážu odpustit i pár zbytečností a jednu hodně velkou zbytečnost (tramvaje ...).
Táto pomsta je moja (2016)
Naprosto zbytečný film. Znovu opakovaná zápletka zabití někoho z rodiny a pak pomsta. Navíc problém je v tom, že v tomto filmu to celé vůbec nefunguje, jednoduché a tupé dialogy, herecké výkony nic moc. Do toho si Johne rozhodně neměl chodit ...
Grinch (2018)
Grinche mám hodně rád, takže tento snímek byla další jasná volba. Nejde o nic nového, zpracování dobré, ale nijak vyčnívající. Stále nejlepší zpracování je dle mého názoru hraná verze z roku 2000.