Recenzie (8)
Joker (2019)
Niečo neskutočné. Stále mám husiu kožu, keď si spomeniem na jeho "tanec na schodoch". Jednoznačne najlepšie stvárnenie Jokera. Dávam 120%
Prezumpcia viny (2003)
O
Blade Runner (1982)
dal by som 5* ale dej filmu ma po 10 min. trosku nudil, co sa tyka vizuálnej stranke, nemam slov!:)
Podivný prípad Benjamina Buttona (2008)
Zaujimavý pribeh, ktorý ma dostal! Som spokojný!Odporúčam..
Lásky Don Jona (2013)
haha, hanbím sa priznať ale všetci moji známi mi vraveli aby som si pozrel tento film, vraj je o mne. Vravím si "Ok, prečo nie!" Don Jon ma vo všetkom pripomína, preto mu dávam 4* :)
Riddick (2013)
Film je zaujímavý i keď sa časťami podobá prvému dielu. Mal som miestami také malé Dejavú. Lovci hľadajú utečenca Riddicka a on ich zas postupne po jedno zabíja. Scenár priemerný, ľahko predvídateľný koniec. Herecké obsadenie bolo dobré. Hlava v debne je top! Pozrieť si v posteli tento film s frajerkou so silným žalúdkom sa dá!
Tajný život Waltera Mittyho (2013)
Prijemný film, zaslužené 4* :) Myslím si, že toto je najlepší film Bena Stillera. Veľmi sa mi páčilo Grónsko, scéna s opitým pilotom helikoptéry top! Odporúčam. Videl v kine 80%
Asterix a Obelix: Misia Kleopatra (2002)
4* už len za tie mená ktoré tam padali, Antivirus, Debilus a pod. "Zaparkuj mi kona do tiena" Uletená somarina ale rád si to pozriem! Myslím, že najlepšia časť zo všetkých!