Recenzie (955)
Perversions of Science (1997) (seriál)
Tenhle spin-off nebyl vůbec špatný.
Olsen Twins: Na to treba dvoch (1995)
Rozhodně nejlepší Olsenovka ze všech!
Zachraňte se! (2020)
Spíš nuda. Dvě hvězdy za Sunitu Mání bez ní by se to ani přežít nedalo.
Zamotaná v čase (2021) (seriál)
Nic moc extra , ale dalo se..
Ako Mike (2002)
Film je spíš taková odlehčená ptákovina pro mladší publikum v hlavní roli s Lil Bow Wowem. Mladej klučina najde na elektrických drátech kouzelné botky s nápisem M J ( Michael Jordan) , obuje si je a hned z něj bude profesionální hráč NBA. Je to trošku přitažené za vlasy , a musí se film brát z lehkým odstupem , ale zas tak mi film nevadil i pár scén mě rozesmálo. Slabší průměr **(*)
Divé svine (2007)
U tohohle filmu jsem se vždycky nasmál , skvělá komedie.
The Outer Limits (1963) (seriál)
Čuměl jsem na The Outer Limits dříve na AXN Scifi , a není to špatné. První série rozhodně lepší než druhá , ale občas dost bez nabídnutí nějakého lepšího děje, pár dílů nadprůměr, ale většina mírný podprůměr. Za mě 50/50
Izba 1408 (2007)
U tohohle filmu mi ani nevadí že tam chybí bubu efekty a že to není tak strašidelné, ale film mě krásně vtáhl do děje a Cusack prostě skvělej
Wonka (2023)
Na tohle jsem se doopravdy těšil, ale po shlédnutí mám různorodé pocity. Film se zdá dokonalý skoro ve všech směrech, ale i přesto mě vlastně vadilo na filmu věcí až až. Wonka vůbec nepřipomíná klasiku Karlíka a Továrnu na Čokoládu s Johnny Deppem, což by vůbec nevadilo, ale i tak sem nemohl přehlédnout že děj i atmosféra mi přišla spíš do kategorie teen a jako by to bylo celé od Disneyho. Zpěvu tam bylo na mě možná až moc , ale co bych taky čekal od muzikálu že..Keegan-Michael Key nemám rád , a tady opět u mě předvedl že je to prostě NETALENT , Calah Lane taky katastrofa na kterou se opravdu nedalo dívat , a z mýho oblíbence Hugha Granta udělali umpalumpu , který mi absolutně taky neseděl. Jedině hlavní představitel Wonky Timothee Chalamet byl snesitelný. Špatné to není, ale po druhé se už určitě nekouknu. Lepší průměr***
Wilfred (2011) (seriál)
Je to trošku bizar , ale mě to prostě sedlo !