Recenzie (250)
Horúčka sobotňajšej noci (1977)
nesmyslný příběh, neskutečně nepříjemná hlavní ženská postava, NY KDE BYDLET NECHCEŠ, Travolta v homosexuálních kreacích......... Čím je tenhle film tak úžasný???
Láska na úteku (1994)
Když chceš vypnout, pobavit se...jedna z nejlepších komedií
Dark - Season 1 (2017) (séria)
Co to DOPRDELE je????
Betlehemské svetlo (2022)
Myslím, že tuhle trapnost si mohli Svěrákovi odpustit. Příšerný (ne)děj, plytkost postav, herecké výkony krom Vetchého, Javorského a Kotka na hranici amatérismu. Už i ten tolik velebený filmový plakát, který vypadá spíš jako reklama na Conneryho je dost mimo....
Po čom muži túžia 2 (2022)
No ještě, že tam má Polívkovaá dost nepodstatnou roli. Ona vážně neumí zahrát ani opilou. Langoš s Taclíkem solidně vše zachraňují.
Mimoriadna udalosť (2022)
Bavil jsem se celý film. Před koncem jsem se začal obávat, že se to posere, ale ne.....naopak. Konec tomu dal korunu!!!!!
Hádkovci (2022)
Skvělé jsem si tuto komedii užil. Postavy jsou zahrané naprosto dokonale. Tolik hlášek v jednom filmu už dlouho nepamatuju. Paráda
Babylon Berlín - Season 1 (2017) (séria)
Skvělá detektivka na pozadí Vymarske republiky. Dokonalé kostýmy, hudba, kulisy. Atmosféra nastupujícího nacismu je neuvěřitelná.
Uncharted (2022)
Dějově slabší. Citelné odkazy na hru. Ale jo- jde to.
Samaritán (2022)
Katastrofální herecké výkony, tupé dialogy, děj asi ani zmiňovat nebudu. Film plný naprostých nelogičností. Sorry Silvestr, tohle se fakt nepovedlo.