Recenzie (728)
Najkrajší čas (2005)
Asi jsem byl při sledování tohoto filmu naladěn na jiné vlně než ostatní, co dávají vysoké hodnocení. Pro mě to byla nudná romance s přehrávající Umou Thurman. Od sledování mě neodradila jedině Meryl Streep, která nedokáže hrát špatně ani když chce.
Milujem ťa, Beth Cooperová (2009)
Hayden Penettiere je dost krásná, o tom není pochyb, ale na film je to žalostně málo, a když k tomu připočítáme totálně nelogické jednání všech zúčastněných a celou nelogičnost filmu, je to zbytečnej film, co se veze na zastydlé popularitě prciček a podobných filmů.
Hranice ovládania (2009)
Jarmusch jako nezávislý guru a jeho naprostá tvůrčí svobody. Pokud se člověk naladí na tu správnou vlnu, dokáže si film náležitě vychutnat. Nechápu tu negativní kritiku na tento snímek, když plno prázdnějších a hloupějších filmů kritici i diváci vyzdvihují do nebes. Isaach de Bankole v životní roli.
Cesta bojovníka (2007)
Plochej film až to bolí. Jedno klišé střídá druhé - pavouk vylézající z pusy mrtvoly je snad v každým třetím béčkovým filmu, choreografie bitev okoukaná z béčkových filmů 80. let bez přidaného nápadu, jednání hrdinů, postup děje - vše viděno tisíckrát a lépe, zde navíc unylá režie, u které se člověk nudí i při bitevních scénách.
Bublina (2005)
V jednoduchosti je síla, ale neplatí to v každém případě. Měl jsem z toho pocit jakoby to natočil student druhého ročníku Famu a všichni se nad tím rozplývají jen proto, že to natočil Soderbergh, mě už ty jeho experimenty začínají unavovat (viz Gus van Sant - snaha o nezávislost za každou cenu)
Mary a Max (2009)
Velmi silný emoční zážitek. Depresivní a pozoruhodné. Asi nej z roku 2009.
Chceš ma, chcem ťa (2009)
Luketic příjemně překvapil. Našel jsem v tom vše, co očekávám od romantické komedie, navíc zdařilý humor, žádné trapné chvíle, fungující chemie mezi Heigl a Butlerem a nekřečovitá režie. Můžu více než doporučit.
Avatar (2009)
Hodně jsem váhal mezi 4 a 5, vizuální zpracování - krása, ale příběh jedno obrovský klišé, kdy jsem každou chvíli věděl, co bude následovat v dalším momentě. Neviděl jsem to v 3D (stejně mám pořád názor, že filmy nedělá jen zpracování, ale důležitý je příběh), Cameron i když skládá jedno klišé za druhým, furt je sakramentsky dobrý režisér, co umí akci, ale viděl jsem mnoho lepších filmů. Worthington a Saldana nevadili a Weaver zas po dlouhý době v žánru, který ji sedí.
Posledné dni (2005)
Od odpadu zachraňuje jen Michael Pitt. Kurt Cobain byl zajímavá osobnost a tohle si snad ani nezaslouží. Ne kvůli obsahu, ale kvůli strašně statické a zdlouhavé nudě
Moll Flandersová (1996)
Podíval jsem se na to jen kvůli Morganu Freemanovi, kterej hraje výborně jako vždy, ale celý film nezachrání. Vlažná a nenápaditá režie, a při tom by se z románu Defoa dalo vytřískat mnohem mnohem víc.