Recenzie (1 243)
Neriadená strela (2010)
Bill Nighty jako štramácký nájemný zabiják s nebezpečnou matkou, Emilka jako moc roztomilá zlodějka na zabití a k tomu se namane naprosto nepoužitelný svědek...a já se dobře bavila.
Po strnisku bosý (2017)
Příběh tomu opravdu chybí, ale i na jednotlivé střípky z života malého Edy se moc pěkně dívalo a zahřálo u srdce;)
Štiky (2018) (relácia)
Taková normální rodinka! :)) Bizár, ale báječně pobavilo!
Päťdesiat odtieňov sivej (2015)
Padesát odstínů nudy, úplně o ničem, kdyby tam nebyl hodně nevěrohodný sex ....Zlatá knížka, i když to taky nebyl zázrak.
13. komnata - 13. komnata Aleše Juchelky (2018) (epizóda)
Ať už si o věřících myslím cokoliv, tak klobouk dolů jak se rodina s tak krutou realitou vyrovnala. Po dlouhé době opravdová Třináctka.
Co naše babičky uměly a na co my jsme zapomněli (2018) (relácia)
Vlastně proč ne, jedná se o celkem zajímavý pořad. Asi nejvíc mě zaujal díl o slepičkách a vaření paní Heleny Vrábkové Brejchové. Druhá sezona je taky povedená, zatím nejlepší díl byl asi o kvašení.
Městečko Fortitude (2015) (seriál)
S1 Kde je led tam se budou dít divné věci. Nějak mě ty severské záležitosti už nepřekvapují. Učitel vykrmovač a jeho tlusťoučká přítelkyně, mamut v permafrostu, a cosi co způsobuje horečku a kuchání lidí. Doktorka plná hmyzu a larev vosiček.
Muž vo vlaku (2018)
No, jestli příště Liam pojede autobusem tak si to asi nechám ujít. Vykolejení vlaku mi už přišlo jak z blbé počítačové hry, ale začátek s malým nevinným úkolem pro čersvě vyhozeného z práce vypadal nadějně.
Vraždy na přelomu století (2017) (seriál)
Poláci si hrají na Hollywod. Nudné, s divnou hudbou, žádná z postav mi nebyla sympatická. Po 1. sérii 2,5*
Angel Heart (1987)
Na začátku to vypadalo na normální film, ale ve finále jsem ráda za trochu jiný závěr. De Niro a jeho nehtiska:)