Recenzie (524)
Terminátor 3: Vzbura strojov (2003)
Dvíham na 5*. Videl som to niekolko krát a vlastne tomu filmu nemám čo vytknúť a mám ho radšej ako jedničku.
Na lovu (2021) (relácia)
Zbytočne dramaticke,(hudba, nástup lovca) otázky sú ale zaujímavé a formát vedomostnej relácie je ok.
Matrix Resurrections (2021)
Svet Matrixu som si zamiloval, kvôli výbornej myšlienke, premakanej akcie korunovaným pästnými súbojmi doprevadzanou perfektnou hudbou a prešpikovaným cool vizuálom. Matrix 4 nemá nič z toho. Pozitíva, zaujímavá myšlienka a dajme tomu kostra príbehu. Velmi ma bavila časť z noveho Zionu a asi 2.minúty akcie vo finále. Zvyšku chýba všetko ostatné čo som popísal vyššie. Strašne velmi som chcel aby sa mi Matrix 4 páčil, nejde to. V tejto podobe je to zbytočný film. Natočiť danú myšlienku vážne, bez sebezhadzovania, s poriadnými prehladnými akčnými scénami a je to o niečom inom. Skutočne nemám pochopenie pre tých, ktorý dali/ dajú Resurrections 4* a viac.
Ako si nezobrať princeznú (2021) (TV film)
Videl som, netrpel som, zajtra na túto rozprávku zabudnem. Osobne bych uvítal aby se nové rozprávky točili štýlom 70-let, širšie a dlhšie zábery, menej strihu, účesy viac retro plus divadelnejšie prevedenie hercov.
John Wick 3 (2019)
Vyborná práca v rámci žánru, jedine čo by som tomu vytkol je, že je to až moc akčné. Linku s Halle Berry by som kludne vystrihol, aby bol film svižnejší a výrazne skrátil finálový súboj dvaja na jedneho. Zaujímavé našliapnutie k štvrtému dielu.
Nie je čas zomrieť (2021)
Výborna prvá hodina, jak príbehovo tak po akčnej stránke osviežené bondovým gadgets v aute. Od vysvetlenia ohladom Heraklesu niekde v strede, to je miestami nuda, každopdne stale som mal pocit, že Craig si to silne užíva a že celý film pôsobi velkolepo. Bondov záhradkar, resp. zaporák v podaní Maleka nič moc ale výborne funguje v kontextu samotného záveru. Skratiť o 10-15 minút, doladiť záporáka a za mna by to bola pecka. Takto je to dôstojna rozlúčka Craiga s bondom, ktorá skvele funguje v rámci celej Craigovej pentalógie. Spokojnosť.
Sám doma 2: Stratený v New Yorku (1992)
Ked si tu tak čítam komentáre, dvojke sa vyčíta, že je to kopia jedničky. Za mna dvojka funguje rovnako dobre v rodiných scénach ako jednička. Pasce sú v tomto diely posunuté na vyšší level, sú premakanejšie, je ich viac a doslova devastuju vynikajúcu dvojku lupičov Pesci/Stern. Myslím, že samo o sebe hovorí, že Sám Doma 1-2 prešli skúškou času a na rozdiel od svojich následovníkov, sú tradičnou vianočnou klasikou.
Mandalorián - Season 2 (2020) (séria)
I ked záver poslednej časti apeluje na mlsných 5* nieje možné dať 4*. Pretože predchádzajúce časti funguju na game modu a hlavný hrdina ide jednoducho z bodu A do bodu B. Takže 3 a 1/2*.
Le Mans '66 (2019)
V rámci žánru špička.
Harry Potter a Fénixov rád (2007)
Mdlá, nudná značne iritujúca časť, ktorá má ale velmi kvalitné finále.