Recenzie (322)
Šakal (1973)
A já na co jsou ty ocelové trubičky :D 5/5
Superúchyl (2013)
Japonci jsou prostě nejdivnější :D
Navajo Joe (1966)
Sebelepší hudba nezachrání nesmyslně vypointovaný western. Velká škoda bohužel. Dost možná jeden z nejhorších špageťáků. 2/5
Da Vinciho kód (2006)
Spojler jako kráva: Aby to dávalo smysl tak měli udělat výkop Mařky odebrat vzorky DNA (pokud by to bylo vůbec možný po takový době) porovnat to se Sofií.Ukázala by se shoda a pak nastolit totální chaos po celém světě. Následně se pokusit zrušit církve, udělat z toho jen filozofické hnutí založené na moudrech jednoho chytrého týpka, kterýho nějaký chujove zneužili :D 3/5
Skaza zámku Herm (2007)
krásné herečky :)
Nová holka (2011) (seriál)
První druhá serie skvělé od třetí začne kvalita klesat vtipy se opakují od 4 dál průměrný komediální seriál. 4/5
Prekliaty ostrov (2010)
Všichni to tady prokoukli po pár minutách, ale nemá být právě podstata takového filmu to, že nás nenechá v hlavě klidným až do úplného konce ? Už z toho začíná být pravidlo co se týče zklamaní u filmů Martina Scorsese. Obyčejný film, který se tváří velkolepě.
Semestr (2016) (seriál)
Děsivá studie. Teď nevím jestli se to opravdu všechno takhle dělá nebo je to dost nadsazený. Každopádně je mi z toho dost nepříjemně. Jo a lidi by rozhodně neměli hulit nasraný,
Kosmo (2016) (seriál)
aspoň něco koukatelného po dlouhé době :)
Pat Garrett & Billy the Kid (1973)
Western výjimečný převážně množstvím vypité whiskey a houpavou Dylanovou hudbou. Poprvé mě lehce u westernu obtěžovala jeho stopáž. 4/5