Recenzie (322)
Pomaľované vtáča (2019)
meh
Psí ostrov (2018)
Čína a Tchaj-wan ?
Vtedy v Hollywoode (2019)
Přišlo mi to jako Tarantinovo ohlednutí se za filmařinou, z které posléze vychazel. Takový film pro sebe (co mám já rád) ne co se musí líbit. Překvapivé, to je asi nejvvystihující slovo a komediální. Kdo očekával něco jiného je zklamán, kdo neočekával ten se jako vzdy dobre bavil. Ja nekde na pomezi 😉
Turks fruit (1973)
takový mechanický pomeranč na holandský způsob. 5/5
Medveď (1988)
Naprosto úžasné :)
Bezva ženská na krku (2016)
Letní kino Česká Čermná :)
Čierna mačka, biely kocúr (1998)
v+v, hodně smíchu, smrk.
Prezident Blaník (2018)
Je potřeba aby někdo neustále trefně rejpal. Žádná extratřída to není, ale propadák taky ne :) Docela pobavilo, ale seriálu dávám přednost.
Jupiter na vzostupe (2015)
Tatum neni Neo, Mila není Trinity a Jupiter vychází nesahá ani po kotníky Matrixu. Je to totiž podprůměrná romantická srágora. Až k nevíře že je to od stejných tvůrců :/
Blok 99 (2017)
Planeta Terror v podání Vince Vaugna. Některé scény jsou za hranicí snesitelnosti. Hodně pomalý rozjezd až na demolování káry (ještě že si tu zlost nevybíjel na manželce). A od vstupu do vězení je znát, že se začne hodně pospíchat, ale jinak kvalitně ulítlá řežba.