Recenzie (322)
Televizní noviny (1994) (relácia)
Dost možná nejhorší věc v televizi co kdy byla a bude.
Punkový syndróm (2012)
Texty i názory smysluplnější než většina dnešních "normálních" kapel... Naprostá otevřenost, žádná přetvářka. Pertti Kurikan Nimipäivät stojí rozhodně za to :) 4/5
About a Boy (2014) (seriál)
Série 1. až na poslední díl ucházející. Pokračování je zbytečné. 2,60/5
Kostený tomahawk (2015)
130 minut nudnější přípravy na jedny z nejšílenějších a nejnechutnějších tří minut jaky jsem zatím mohl vidět. Těžko říct co si o tom myslím, bylo to nevšední, ale když vám film dá ojedinělí zážitek, kterému se zatím jiný nepodobal, tak nemůžete litovat. 3.80/5
Jednorožec Charlie (2005) (seriál)
Pokud je kačůnamabamba - 1 a dubydydubydydů - 5 tak toto hodnotím: šumalakačaka
Rivali (2013)
Celkově vzato mám k motosportu velký odpor a průběh filmu až na pár výjimek mě neuchvátil, ale to zvláštní vyvrcholení a poselství mě opravdu nadchlo. Člověka to nutí přemýšlet co je vlastně důležitý, jestli úspěch, peníze a uznání a nebo to, že si "jen" užívám svůj sen a je mi kurevsky dobře :) 4,40/5
Borsalino (1970)
I přes 125 min délku filmu se mi zdálo, že spoustu děje chybí, a tak si člověk musí pořád domýšlet a domýšlet, až ho to přestane tak nějak bavit. A také, nevím jestli si toho někdo všiml, VE FRANCOUZSKÉM FILMU, KDE JSOU VEDLE SEBE DVA NEJVĚTŠÍ SEXY IDOLY SVÉ DOBY, NEJSOU ŽÁDNÉ EROTICKÉ SCÉNY BA ANI POŘÁDNÁ LÍBAČKA a na krásné ženy tento film opravdu nebyl skoupý. Ale abych nebyl tak skeptický, pochválím velké množství akčních scén a hlavně nemálo mrtvol včetně té nejdůležitější, což mám vo všetkých filmech rád 2,60/5
Bláznivý pohreb (2010)
Amerika znásilnila Velkou Británii a toto je nechtěný parchant, který z toho vznikl. 1/5
Globální oteplování: Země v plamenech (2006) (TV film)
Fakta a spekulace se tu mezi sebou perou nevyváženým poměrem až z toho vzniká dost velký populistický maglajs. Určitě je potřeba poukazovat na tento problém, ale nechápu proč tak násilně a nepodloženě. 2/5