Recenzie (322)
Najtemnejšia hodina (2017)
Obdivoval jsem jeho odkaz před filmem a budu ho velebit po jeho shlédnutí. Velmi emotivní zážitek a to nejsem brit. "without victory, there is no survival." !!! 5/5
Osamelý vlk McQuade (1983)
Nevím přesně proč ale hned po shlédnutí se mi vybavily slova Fanánka ze Tří sester: „No, ten název je docela dobrej. Vona je to dost sračka, ale na tom nezáleží, protože reklama se udělá tak jako tak a lidi si to stejně koupěj.“ :D (v tomdle případě nekoupěj ale kouknou na to). První (když nepočítám Expendables) a dost možná poslední film s Chuckem Norrisem jakej jsem kdy viděl. Ale musím uznat že ta hudba a první scéna byla jak z nějakého dobrého kult špageti westernu, joo to se mi líbilo :) :D Pár epickej scén tam bylo, ale spíš pro zasmání. Neodpustím si jednu poznámku za všechny ty nesmysle. Nechápu jak ve vyprahlém Texasu kde je všude prach a písek, ani stopy po dešti může mít někdo tak nehorázně zablácený džíp :D
Tri billboardy kúsok za Ebbingom (2017)
Silný kafe. Martin McDonagh se stává mým oblíbencem :) (trochu mi to Fargo připomnělo)
Vrtieť psom (1997)
To není prdel, to vážně není prdel. No já jsem se aspoň nesmál.
Elvis: Viva Las Vegas (1964)
Ještě že většinu filmu tvoří písničkové pasáže, které jsou výborný protože ten zbytek je dost sračkoidní :D Ústřední dvojce k sežrání.
Stranger Things (2016) (seriál)
Dokud neuvidíš, neuvěříš. Krýpy az fak.
Špión v divočine (2017) (seriál)
Neskutečný záběry, překvapující zjištění a srandy kupa :D
Čínska štvrť (1974)
Zajímavě odporný příběh s pár nadprůměrnými scénami, ale jako celek to na špičku u mě nemá. Faye Dunaway je tak úchylně divná, že jsem jí fakt věřil co se jí vše mělo údajně stát a Nicholson řízný soukromý očko co mě několikrát rozesmál.
Království potoků (2005) (TV film)
nekoukatelný brak
Pink Floyd: The Wall (1982)
Uhh omlouvám se ale nedokáži to vyjádřit slovy jinak než: TY KRAVO :O (proč vzhledem k tomuto filmu "nevím", ale opět mě uklidní myšlenka na to, že existuje a funguje něco co se nazývá ANARCHIE) .