Recenzie (94)
Únos letu 601 (2024) (seriál)
No já tedy nevím, co si o tom mám úplně myslet … nečekala jsem komedii, ale když ani smát se tomu nedá.
Malá morská víla (2023)
Takhle ošklivou mořskou vílu jsem ještě neviděla. Vůbec se na ni nedalo koukat. Takže Sebastian, Šupinka a Rudla mě pobavili nejvíc, zbytek je jen divná podívaná.
Deti Nagana (2023)
Ani Dominik Hašek to nezachránil … odřený 2**
Lewis Capaldi: How I'm Feeling Now (2023)
Naprosto úžasné, líbil se mi ten přirozený přístup, ta lidskost, kterou v sobě Lewis má, málokdo stoupne vzhůru a zároveň stojí nohama na zemi. Miluji osobnosti, které jsou samy sebou. Od Capaldiho jsem znala tak tři písničky a po tomto dokumentu jsem si přehrála jeho alba a naprosto mě uchvátila. Nejen, že se člověk v tomto příspěvku ocitne v jeho životě, ale také díky písním i v jeho hluboké mysli.
Šampioni (2023) (relácia)
Už jen kvůli Pagáčové se na to dívat nebudu !!!
Alone (2020)
Předvídavý a trapný, takových filmů je, že to byla úplná ztráta času …
Veganka na útěku (2022) (seriál)
Taková blbka, pro mě tedy za 2 **
Top Gun: Maverick (2022)
Děj byl tedy úplně mimo, pohádečka, krásně vykreslená, celkově to bylo až moc dokonalý, přesně řečeno ´americký´ jinak efekty logicky vymakaný, ale v kostce dobré pokoukání. Jen prosím, hlavně žádné třetí pokračování, myslím, že by nikdo nechtěl vidět Toma za 30 let v Top Gunu :D
Notre-Dame, la part du feu (2022) (seriál)
Co to jako má být? Těšila jsem se na zásahy hasičů a emotivně se mě to ani trochu nedotklo, to mohli natočit úplně jiný seriál s příběhy, které se zde odehráli, ani nevím, co s tím vším má společného Notre-Dame
Blondýnka (2022)
Prý “ tos zabila, dívko “ , opravdu divné v té době. Utahaný, zdlouhavý a ufňukaný film, který byl pro mě zklamáním. Dávám tři hvězdy za snahu Aně de Armas