Relácie (10)
Outlast (2023)
Mistři zastavárny (2009)
Top Gear 2010 (2002)
Americký chopper (2003)
Válka skladů (2010)
Po stopách duchů (2008)
Děsivá setkání (2019)
Policie v akci (2017)
Zombieverzum (2023)
Podle mě je tento seriál podhodnocený.. Je to zábavná show na styl hry o přežití. A i když to občas připomíná Takešiho hrad a ninja factor, tak to stojí za shlédnutí. Líbí se mi udržování příběhu herci. A až na ten závěr, to rádoby vystoupení nejméně sympatického účinkujícího,to bylo prostě fajn.