Recenzie (89)
Nick Cave: 20 000 dní na Zemi (2014)
3 hviezdy z odretými ušami. Vlastne som moc nepochopil zmysel takéhoto filmu, pripadalo mi to ako ďaľší príspevok do Nickovho egocentrického archívu.
22 Jump Street (2014)
3 hviezdy s priižmúrením oka
Elysium (2013)
nuda
Storočný starček, ktorý vyliezol z okna a zmizol (2013)
Dosť nudný mix Forresta Gumpa a špionážnych paródií od Simmela
Vlk z Wall Street (2013)
som trochu sklamaný, asi som čakal niečo viac ako zkoksovanú komédiu
Hoří, má panenko (1967)
geniálny film
Funny People (2009)
malo to byť kratšie
Lásky Don Jona (2013)
Hlúpejší a zbytočnejší film som dávno nevidel
My sme Millerovci (2013)
Veľmi vtipný film, škoda že príbeh nedáva trochu viac zmysel
Prometheus (2012)
Keď si bez obáh dali dole helmy, došlo mi, že tí ľudia sú retardovaní, takže ďalej som ich motívácie moc neriešil a užíval si vizuálne orgie.