Recenzie (139)
Drobčekovia (2006) (seriál)
Jako dítě jsem tohle sledoval na TV Barrandov (v době kdy tam ještě nebylo přesoukupováno a program téhle televize ještě za něco stál) a i když mě to strašně sralo svojí nudností, tak jsem s otevřenou pusou zíral na ten vizuál, dneska již ale plně doceňuji i ten obsah, který mi kdysi připadal nudný.
Dubček - Krátka jar, dlhá zima (2018)
Mé hodnocení mě velmi mrzí, neboť velká část hereckých výkonů byla úžasná, výprava je pěkná a příběh je dobrý, bohužel se mi z nějakého důvodu nelíbí kamera, režie a střih mi připadají dosti slabé a hudba mi v některých částech evokuje že se jedná o komedii a někdy i o levný horor.
Zítra se bude tančit všude (1952)
Co to je za surrealismus?!
Záhada Silver Lake (2018)
WOW, tak to bylo super. Lynchovina s popkulturními odkazy a suprovou atmoškou. WOW
Boží zápasník (2006)
Většinový divák z ČR se odreagovává filmy Zdeňka Trošky, já takovýmito filmy, a jelikož mi tento film opravdu zvedl náladu a líbila se mi krásná uvolňující jihoamerická stylizace a herecké výkony, tak dávám Nacho libre 5 hvězdiček.
Pasolini (2014)
3x jsem při sledování usnul
Čudný čávo (2009)
Jared Hess mi tu potvrdil to o čem mě přesvědčil již v Napoleon Dynamite, je to fakt mistr divných věcí.
Za černou duhou (2010)
Je to nudný, z 60 % rozostřený a furt tam někdo vzdychá (tak moc že je z toho skoro kýč). Ale i tak se mi to líbilo, vůbec nevím proč.
LazyTown (2004) (seriál)
Seriál mého dětství ve kterém nacházím i nyní prvky surrealismu. A když si najedete pár konspiračních teorií, tak tento seriál nabere naprosto jiný rozměr.
Prozření Charlieho Swana III (2012)
fakt mi to kazil dabing