Recenzie (3 853)
Accident Man 2: Zabijakova dovolenka (2022)
Pokud to měla být komedie, tak to nefungovalo. Pokud to měla být trapná pí*ovina, tak to fungovalo výborně. (11%)
Slizoun Pete (2015) (seriál)
První série ujde, druhá špatná, třetí otřesná. Podrobnější komentáře jsem rozepsal u jednotlivých sérií. (15%)
Slizoun Pete - Série 3 (2019) (séria)
Třetí série pozbyla vše dobré z původního námětu. Zbyly jen protivné rodinné a sociální kecy. Třetí série je nedívatelná. (3%)
The Visitor (2022)
Dva nounejmi chodí po baráku a občas venku. Chodí pomalu a zvlášť ten chlapík se pořád soustředěně rozhlíží a podezřívavě kouká na všechno kolem. Pomalu. Když už se promluví, tak je to hovadina. Úplně nudný a debilní film o lautr ničem. Chvíli jsem na to koukal, pak přeskakoval, pak koukal 2násobnou rychlostí, pak 4násobnou a furt to bylo pomalé a nic se nedělo. Hnůj. (4%)
Kriminálka Kraj (2022) (seriál)
Tuctová TV detektivka. S díly ubývá zajímavých případů i vyšetřování, naopak přibývají otravné osobní linky a sociální vykecávačky. Pan Mitaš by se měl naučit vyslovovat jako herec. Nebo aspoň jako průměrný člověk. Aby mu bylo trochu rozumět místo toho jeho huhlání. (12%)
Jaula (2022)
Jakási blbka s mindrákem, že nemá děti, si vezme domů takovou šílenou holčičku. Tak asi první hodinu stopáže o ni pečuje, hádá se s manželem a mění se v ještě větší blbku. Hrozná blbost, nedívatelné. Pak konečně přijde nějaká zápletka, ale i tak se to furt nesmírně vleče a vleče. Jedna obrovská unylá nuda. (7%)
Old Man (2022)
Studiovka, jedna místnost, jeden děda, jeden skautík. Děda celou dobu žvatlá a mele samé hovadiny. Tento film zajímavého neobsahuje nic, není o ničem a ani se tam nic neděje. (1%)
Neznámí (2022)
Kdyby se film ubíral nějakým normálním, smysluplným tempem, tak by bylo do 20 minut hotovo. Takhle se to brutálně vleče a navíc je ještě tak polovina stopáže úplně zbytečná. Jen prostoje a obrázky. Nedalo se to normálně sledovat a nemohl jsem se dočkat konce. Značně mi s tím pomohl ovladač. Trochu jsem si na něm ale ošoupal tlačítko pro skok dopředu. Celkový dojem - nuda, nepřehlednost, nuda. (17%)
Raven's Hollow (2022)
Další ochotnická zhovadilost a ještě nudná jako prase. (2%)
Detektiv Knight (2022)
Jeden zmatený bordel plný neschopného komparzu, tupých keců a sem tam se tam objeví napůl paralyzovaný wyliž, který asi ani neví, kde zrovna je. Film tak špatný a ubohý, jak je to jen možné. (2%)