Recenzie (2 777)
Na dostrel (1993)
Vlastně jsem překvapený, jak mě to i po letech baví. Navzdory špatné pověsti jde o solidní devadesátkový thriller s nádechem gialla.
Nůžky (1991)
Velký bizár, který by si zasloužil odvázanější, over the top režii. Druhá polovina, odehrávající se v uzamčeném bytě, byla i tak docela zábavná. Sharon vypadá, že se natáčením dost protrpěla.
Bez identity (1991)
Závěrečné rozuzlení je opravdu extrémně pitomé, ale do té doby jde o solidně natočený neonoir s tradičně mdlým Berengerem a tradičně skvělým Hoskinsem. Krásné syté barvy kamery Lászla Kovácse. 70%
Vynález (2004)
Film vystavěný jako hádanka předpokládá a vyžaduje opakované shlédnutí. Napoprvé a bez vysvětlujícího videa na youtube za tři. Jestli mám chuť se k němu ještě vrátit teď fakt nevím.
The Appointment (1982)
Jeden z desítek obskurních tipů z mého oblíbeného Pure Cinema Podcastu. Velká škoda, že Vickers nikdy nic dalšího nenatočil, protože měl rozhodně talent pro atmosféru i vyprávění obrazem. 70%
Krevní pouto (1982)
Ano, australské giallo a neskutečná pecka se zajímavou hrdinkou, parádní atmosférou a velmi zručnou a vizuálně nápaditou režií.
Mayday (2023)
Fajnové béčko plné testosteronu pro starší a pokročilé fandy akce. 70%
Babylon (2022)
Tak teď se snad Chazelle zase uklidní a natočí něco uměřenějšího a sevřenějšího se zajímavějšími postavami. Přehlídka nesoudnosti a nabubřelého ega dokáže vydolovat skutečné emoce jen díky Zpívání v dešti.
M3GAN (2022)
Za mě solidní hororová práce, kde hlavně velmi dobře fungují vztahy mezi postavami.
Hudba a text (2007)
Romantická komedie, kterou se nebojí doporučit ani Quentin Tarantino, musí být trochu jiná. Nevím, kdy mě něco poslední dobou něco takhle dojalo (v dobrém). Grant naprosto skvělej a s Barrymore mají moc pěknou chemii. Soundtrack je rozkošný, stejně jako zpívající Hugh.