Recenzie (1 163)
Flavia (1986)
Příliš naivní softcore, k tomu jako kdyby z roku 1970 - hodně zastaralý.
Most špiónov (2015)
Příběh slabší, Spielberg zase politizuje, to nejdůležitější ale je, že film ničím ale ničím nevyčnívá z průměru. Nuda
Ničomníci (1995)
V té době rozhodně dobrý, zajímavý styl, zabodovalo. Je to jako s módou. Dnes po těch 200 podobných jasně jen lepší průměr. No stále dost dobrý.
Marťan (2015)
Jako kdyby ze žánru sci-fi již vytěžili všechno, zkušeného diváka již dávno ničím nepřekvapí. I proto vítám, když se nesnaží za každou cenu o velkolepost /a dál nic/. Tento je celkem dobrý film, zajímavý příběh, rozhodně z těch lepších příkladů, no občas povrchný, pocitově nízkorozpočtový, atmosférou slabší. Hunter Prey (2009) je o 2 třídy jinde.
Vražda podľa plánu (2002)
Chytrý námět, veľmi dobrý Gosling, zpracováním ale blíže k TV seriálu - bez zajímavých myšlenek od tvůrců.
Opravdoví muži (1987)
Belushi hraje moc dobře. Ležérní tempo ale povedený film, spousta nápadů, trochu road-movie, záleží hlavně na tom jestli tento typ humoru diváka nadchne nebo ne. A o jaký humor jde? Belushi připomíná mi Billa Murraye, jako kdyby hrál na Murraye. Prostě tento film boduje spíše stylem, o Spielbergu nikdy neslyšel.
Pád Bieleho domu (2013)
Delší reklama jednoho státu ze Severní Ameriky.
Divoký Django (2012)
Nechci se moc rozkecat, ale asi málokdo umí dnes natočit film v takhle vysokej kvalitě. K tomu již klasicky super hlášky, zas perfektní Waltz, taky DiCaprio, a další - Tarantino to s herci umí. Chybý jen stejně bravurní-jedinečný příběh.
Svedok (1969)
Přemýšlím jestli tato satira má vůbec nějakou slabinu! Vynikající režie, trefné dialogy, smysl pro humor, Lajos Őze a Ferenc Kállai v hlavních rolích jsou víc než jen excelentní. Jeden z klenotů světové kinematografie.
Naše dovolená a jiné pohromy (2014)
Řekl bych televizní, příběh slabší/nevyužitý, herecky směšný.