Recenzie (3 791)
Špina (2013)
Veľmi svojské, na normálne pomery a pre normálne povahy asi nič moc. Ja som však bol zaujatý od prvého momentu až do konca. James McAvoy sa v tom Robertsonovom posranom živote dosť vyžíva, tak dúfam, že to len hrá tak vynikajúco.
Útek z väzenia (2013)
Nenudil som sa, nemal som chuť vypnúť to a starým pánom to stále ide.
Pomsta mŕtveho muža (2013)
Priemerný zástupca podobného žánru. Na to, že mám také filmy veľmi rád tam nie je nič zlé alebo nevydarené (možno na konci nemusela byť hromadná vyvražďovačka), ale ani nič nové a úžasné.
Turbo (2013)
Slabší animák, pekný slimačí nápad aj sen, ale konečný príbeh nie až tak zaujímavý.
Riddick (2013)
Obludy vyliezajúce najskôr za tmy a teraz za dažďa. Ak vymyslia ďalšie a náhodou bude Riddick na blízku, znova si to rád pozriem. Ak viete, čo od neho čakať a radi to uvidíte znova trochu inak, tak niet prečo sa netešiť.
Nástroje smrteľníkov: Mesto kostí (2013)
Dúfam, že takéto filmy podľa knižných predlôh sa prestanú natáčať. Nudné, nezaujímavé, zlé vo všetkom, čo sa len dalo.
Na konci sveta (2013)
Prvá polovica absolútne nič, v druhej sa to zlepšilo, ale pár vtipných momentov mi z toho komédiu nespraví.
Vlk z Wall Street (2013)
Životopisný - neživotopisný, mňa to vôbec nechytilo. Snáď tým, že je mi takýto životný štýl a túžba po peniazoch, štetkách, kokaíne na míle vzdialená.
Lásky Don Jona (2013)
Tešil som sa niečo iné, dostal som niečo iné. Škoda len, že nie také iné, aby ma to nadchlo, zaujalo, pobavilo. Pár svetlých momentov to má, ale koniec ma tiež sklamal.
Čaro prítomného okamihu (2013)
Nič prevratné, nič extra, nič nové, ale predsa veľmi milé. Aimee sympatická od prvého momentu!