Recenzie (182)
Rozprávky bratov Grimmovcov: Kráľ drozdia brada (2008) (TV film)
Ceska verze s Vaculikem je skvela. Tohle se moc nepovedlo.
Frankenstein (1931)
Tragicke herecke vykony, divne sceny, ktere na sebe vubec nenavazuji. Rikam si, super stopaz 70min. Po 30min uz se modlite, aby tahle blbost skoncila. Po 40min vypinam. Atmosfera 0, napeti 0, nuda 100. Je to takova scifi komedie. Pustte si radeji skvelou verzi z roku 1994 s Robertem de Nirem.
Chľast (2020)
Famozni Madsuv tanecek na zaver :) Cekal jsem ale vic, nevyuzity potencial.
Silo - Holstonova voľba (2023) (epizóda)
Silo ve spodnich patrech je desivejsi nez v knize. Prvni 2 dily nastavily latku sakra vysoko. Pro me neznama Rebecca bude jiste po 1.serii novou hvezdou a poleti strme vzhuru.
Obušok, z vreca von! (1955)
Skvělá pohádka. V zajimavostech je uvedeno, ze je to natoceno podle Erbena - Kouzelne dary. Zadna takova pohadka ale neexistuje (nic jsem o ni na internetu nanasel). Puvodem je urcite Osel, stul a hul od H. C. Andersena.
To neznáte Hadimršku (1931)
Blbej scenar ani Vlasta nezachrani.
Venom (2018)
Velky potencional, ktery konci v pulce filmu debilni honickou na motorce. Jak se objevi Venom, tak tohle becko vypinam.
Cobra Kai - Série 4 (2021) (séria)
Rozdeleni na 3 tymy a vstup novych postav na scenu cely serial poradne nakoplo. Skvela serie. Luxusni zaver!
Cobra Kai - Série 1 (2018) (séria)
S kratkou stopazi a super flashbacky 1.serie skvele odsypa...uvidime dale.
Superlov (2023) (relácia)
Nejlepsi jsou ti namysleni blbci, co si daji naskok jen 8s proti 5 lovcum a pak neumi odpovedet ani na otazky ZS :)