Recenzie (182)
Boháč a chudák (2005) (TV film)
Prijemna vec v dnesnim pohadkovem odpadu.
Příběhy slavných - Buďte pozdraven, pane Jouda! (2006) (epizóda)
Skvělý dokument o nejlepším českém baviči.
Čertovské pero (2018)
Hroznej scenar, priserni herci, debilni pisnicky. Posledni dobou se toci pohadkovy odpad, ze mam chut vsem starym kvalitnim dat 5*.
Hodinárov učeň (2019)
Boze boze. Zacatkem vypadal velmi slibne, pak uz se to veze strme dolu. Osli mustky, trapne dialogy, velmi spatni herci. Vrcholem trapnosti je prehravajici Plodkova, ktera se chova jako cigna z brnenskeho Cejlu.
Babička (1971) (TV film)
Videl jsem jen 1. dil a to uz bylo dost utrpeni. Jak se takova blbost muze neustale ucit ve skolach? Musim se asi podivat i na jinou zfilmovanou verzi, jestli to bude stejna nuda.
Vojna o planétu opíc (2017)
Scenar plny nesmyslnych scen, ktere nic nerikaji, nikam pribeh neposouvaji a jen nudi.
Čas zabiť (1996)
Silne tema v oblezeni takove spousty velkych hercu. Nominaci na jakoukoliv sosku by si zaslouzil spise McConaughey nez Jackson.
Notting Hill (1999)
Tohle se sakra povedlo! Jak dlouho me tenhle film mijel? Maly film s velkymi herci. Komedie? Ani nahodou. Precizni romanticke minidrama, ktere chytne za srdce a urcite si najde misto na policce vedle mych topovych emocionalnich zdimacek Crash a 7 zivotu. Zaslouzena nominace na Zlaty globus pro oba herce i samotny film.
Tajomná rieka (2003)
Sean Penn je zde králem emocí...láska, pohrdání, strach, hněv, smutek, beznaděj, frustrace....zasloužení oscar za hlavní roli.
55 schodov (2017)
Helena hraje perfektně jako všude, ale scenář stojí za hovno. Čekal jsem vypjaté soudní drama nebo psycho stavy ala Beatrix, dostal jsem nudný příběh, kde se neděje vůbec nic.