Recenzie (182)
Soused Modrovous (1969) (TV film)
Jordanove se povedla pouze jedina vec a tou byly Krkonosske pohadky. Zbytek (coz jsou desitky pohadek) je teda jedna perla za druhou.
Apokalypsa - Hitler (2011) (seriál)
Nejlepsi miniserie o predvalecnem tazeni Hitlera za moci!
Dobrý vojak Švejk (1956)
Dal jsem tomu 40min, pak jsem to musel vypnout. Nejlepsi cesky film, nejlepsi ceska komedie, nejlepsi tohle, nejlepsi tamhleto...no na co jsem to teda ja koukal nevim, ale vtipneho mi tam neprislo nic. A mam pocit, ze to neni chyba rezisera nebo scenaristy, ptze takovouhle blbost fakt Hasel napsal.
McMilióny (2020) (seriál)
I kdyby to nebyla realita, tak i tak by byl serial proste bomba.
Kozub: Bez urážky! (2023) (relácia)
Nekam do kabaretu na komorni standup dobry. Ale platit za tohle v O2 arene? Nektera mista i za 5tis.? Lidi nemaji rozum.
Jakub Zitron Ťapák: Ruku na srdce (2023) (relácia)
Udrzet standup v takoveto silene stopazi? Skvela prace Jakub.
Smoliar (1965)
Toto mela byt komedie? Zvladnul jsem 45min tehle nudy. Vzdyt tam proboha neni nic vtipneho. Podobny namet s paseractvim dotahnuli o 10 let pozdeji k dokonalosti Simon a Matous. Jedna hvezda za Funese. Opevovany Bourvil je k nesneseni.
Arnold (2023) (seriál)
Knihu Total Recall jsem cetl, proto jsem si myslel, ze 3. dilna serie ji bude jen kopirovat. Neni tomu tak. V kazdem dile je spousta veci, ktere v knize nejsou. A stejne jako v knize je nejlepsi 3. cast.
Večný svit nepoškvrnenej mysle (2004)
Namet urcite super. Zpracovani hrozna nuda. Cekal jsem nejaky vau efekt ocekavany u podobnych filmu, ale tady neni bohuzel vubec nic.
Servant - Znovuzrození (2019) (epizóda)
Pilot super. Shyamalan se opet objevuje v mini rolicce kuryra :)