Recenzie (73)
Prelet nad kukučím hniezdom (1975)
tak podľa tohto filmu (a hlavne podľa scény, ako prijímajú mcmurphyho do blázinca): ja som tam mal byť už dávno!
Zkurvená nuda (1997)
chcete vidieť všetky sexidoly, seriálové hviezdy a hviezdičky, minicelebritky amerického televízneho neba a začínajúce stars dávať si do nosa v jednej pekne dekadentnej jazde? musíte byť blázni, ak nie!
Tvárou v tvár (1997)
nechcel by som mať síce ksicht ani jedného z nich... úplne uletené áčkové-béčko
Lost Highway (1997)
tento žáner sa volá tzv. "wtf-psychothriller" alebo tiež "erotický lol-horor"... a jeden z najlepších soundtrackov v dejinách ľudstva
Tak dobre, ako sa len dá (1997)
takýto chcem byť, keď budem starý!
Jumanji (1995)
ako decko som chcel mať takú hru a hrať ju spolu s kirsten dunst
Vlak plný peňazí (1995)
môj obľúbený vianočný film
Arachnofóbia (1990)
najlepší film s pavúkmi
Spawn (1997)
spawn je bez debaty najcoolovejší, najdrsnejší a najkontroverznejší komixový hrdina ever a michael j. fox je najcoolovejší, najdrsnejší a najštýlovejší černoch ever!
Pavučina snov (2003)
chcem žiť v tomto filme!