Recenzie (61)
Popoluška 3: Stratená v čase (2007)
Trápna odnož klasickej prvej Popolušky. Prvá časť bola dobrá, druhá bola o čosi horšia, no ešte sa dala pozrieť a tretiu som ani nedopozerala do konca. V polovici, čo v polovici... po prvých desiatich minútach, sa mi začalo zívať a mala som chuť to vypnúť. Vlastne, tak som aj urobila. Je to o ničom. Ale ak chcete rýchlo uspať deti, nech sa páči, pri tomto ihneď zaspia. Od nudy, samozrejme... Disney chcel vyťažiť z populárnej Popolušky viac, ale, bohužiaľ, nepodarilo sa. Možno nabudúce...
Popoluška 2: Splnený sen (2002)
S prvou časťou totálne neporovnateľné. Krátke príbehy, ktoré si vymysleli myši. Fajn, pre deti je to okej, ale na jedno pozretie. A stačí.
Zločin a trest (2015) (divadelný záznam)
Najlepšie divadlo, na akom som kedy bola! A to som bola už na množstve divadiel. V hlavnej úlohe perfektný Michal Režný. Dokázal sa do svojej postavy naozaj vžiť a bolo to na ňom vidno. Každému toto divadlo odporúčam!!!
Nové bývanie (2007) (relácia)
Aspoň môžem sledovať bývanie na Slovensku. Aspoň z diaľky, keď si to sama nemôžem dovoliť.
Hlas Česko Slovenska (2012) (relácia)
Nie také dobré ako Superstar, ale stále super!
Česko Slovenská SuperStar (2011) (relácia)
Češi a Slováci dokopy = jeden skvelý program!
Dobre vedieť! (2016) (relácia)
Konečne niečo zmysluplné. Vďaka, Televízia Markíza, za tento perfektný program.
Čo ja viem (2014) (relácia)
Vždy si rada zmeriam svoje "sily" (vedomosti) s ostatnými Slovákmi.
5 proti 5 (2007) (relácia)
Andrej Bičan- najlepší moderátor. 5 proti 5- najlepšia zábavná súťaž.
Česko Slovensko má talent (2010) (relácia)
Vždy si rada pozriem nejaké nové talenty. A je ich naozaj veľa, len ich treba nájsť. A Česko Slovensko má talent to perfektne sprostredkuje.