Recenzie (409)
Doby temna (2007) (TV film)
Vynikající dokument o historii Evropy. Doporučuji shlédnout všem.
Jeden musí z kola von (2011)
Řemeslně skvěle zvládnutý film, žel extrémně nudný a lehce zmatený.
Dredd (2012)
Přestože s komixovou předlouhou nemá tento snímek mnoho společného, jako samostatný akční film působí celkem přesvědčivě. Překvapuje mě, že vůbec nebyl uveden do kin.
Čierna kniha (2006)
Z filmu dýchá lidskost, realistické chování a špinavosti - jak jednotlivců, tak davu (z "hodných" slabých lidí se stávají bestie). Nádherné hereččino tělo + asi nejlepší záchvat úzkosti, který sem ve filmu zatím viděl = 5*.
Zlomené mesto (2013)
Nesmyslné chování Wahlberga a nuda se táhne celým tímto odpadem, kterému jsem dal jednu * pouze za veterána Crowe.
Temné tiene (2012)
Naprosto geniální Johnny Depp jako upír gentleman + výborný soundtrack a atmosféra, co více si přát? Asi jen méně vyumělkovanosti.
Muž z ocele (2013)
Naprosto parádní restart Supermana s jednou, pro mě podstatnou chybičkou a to nesmyslně nesmyslnými a dlouhými souboji mezi ferdama z Kryptonu, kde spolu lítaj valčík a rozbíjejí vše v dosahu, jejich ve vzduchu se svíjejících těl. Ten taneček je ale těžce nezáživný, stejně jako hudební skupina emerické armády která k němu hraje na kytary beze strun.
Maximálny limit (2005)
Klasický American Dream k zblití. Herecky výborně zvládnuté, příběhově odpad.
Pád Bieleho domu (2013)
Neuvěřitelně neschopné velení americké armády + naprosto stupidní prezident, který s radostí nechá vyzradit kody na detonaci všech jaderných hlavic USA. A co předvedl generál US je vyloženě na popravu a ten tupec se ještě bije do prsou. To bylo jediné co mi po zhlédnutí filmu zůstalo v hlavě. Nehrát v tom Butler řezníka bez lítosti, tak je to na odpad.
Occupation 101 (2007)
Neuvěřitelně zvrácená antižidovská propaganda, ne antizraelská, ale opravdu antižidovská. Z těch polopravd a lží v tomhle hate dokumentu je mi smutno.