Recenzie (409)
2001: Vesmírna odysea (1968)
Geniální, ale zároveň geniálně nudné...
Kliatba z temnôt (2012)
Těžká dřina… židařina…
Texaský masaker motorovou pílou 3D (2013)
Tak stupidní, že odpad…
Rím (2005) (seriál)
Není řím jako Řím…
Da Vinciho démoni (2013) (seriál)
Srdce ateisty zaplesá. Da Vinci jako vymatlaný hovado oscilující mezi stupiditou, debilitou a bisexualitou, Katolická církev samozřejmě jako satanova organizace, prostě eňoňuňo.
Hannibal (2013) (seriál)
Bez MadMikkelsena by se jednalo o průměrný pořad o gastronomii.
Star Trek: Do temnoty (2013)
Perfektní pokračování předchozího Abramsova spektáklu, opět nabitého hutnou dávkou akce. Velké plus za volbu typicky britsky odměřeného brilantního Sherlocka.
Červený trpaslík - Série 10 (2012) (séria)
Po katastrofální trapné 9. minisérii, opět starý dobrý Červený trpaslík. Tentokrát ve futuristickém stylu, kdy si člověk opravdu připadá jak na vesmírné lodi. Žel čas herce chtě nechtě poznamenal a přeci jenom i ostřílení padesátníci v některých scénkách působí lehce úsměvně.
Far Cry (2008)
Naprosto oddychová akce, kterou lehce kazí opravdu amatérský soundtrack. Se hrou to však nemá společného v podstatě nic, snad jen tu loď a ostrov.