Recenzie (344)
Mr. Bean (1990) (seriál)
tohle můžu vidět milionkrát a stejně se na to po milion prvé kouknu zas!
Červený trpaslík (1988) (seriál)
jen mě mrzí, že sem tomu nepropadla dřív!
Káčerovo (1987) (seriál)
vzpomínám,jak sem o víkendu vstávala v půl osmé, jen abych to neprošvihla...kde ty časy jsou..
Bylo nás pět (1994) (seriál)
skvělý způsob dostat do podvědomí mladších generací povinnou četbu
Taká normálna rodinka (1971) (seriál)
já to žeru, poldinky, babičku s arsénem...a hlavně raubíře...!
Šest v tom (1997) (seriál)
fajn seriál, fajn postavy, fajn zápletka...
Helena a její chlapci (1992) (seriál)
pokec v kavárně, v pokoji, ve zkušebně...a znovu v kavárně, zkušebně...jo a vlastně ještě v tom fitku...no...zlatý beverly hills
Tarzan (1991) (seriál)
aneb jak přivěst klasiku do moderní doby...ne je to trapný...hlavně to jeho nesnesitelný mluvení o sobě samýmu ve třetí osobě..."tarzan myslet, že jane ..."aaaaaaaaaaaaaaaaaa
Dáma vo vode (2006)
nevím jestli jsem tomu filmu nerozumněla proto že sem semtam usnula, nebo proto, že to prostě byl neskutečný blábol...
Chyť ma, ak to dokážeš (2002)
tenhle film si zaslouží 5 hvězd už jen za skvělé titulky