Recenzie (414)
Ajťáci (2006) (seriál)
Tento seriál je prostě vrcholem anglického humoru, který je jeden z nejlepších na světě, paráda ;-)
Ako sa krotia krokodíly (2006)
Tak toto je skutečně velká nuda, trošku domácího videa ze školky v přírodě smíchaná s telefonáty domů manželce + potrhlosti Václava Postráneckého (to nejlepší z filmu) a s potrhlým blbečkem nehercem Danem Nekonečným. Komu to přišlo na chuť nechť se podívá, dávám 2* za Postráneckého.
Ally McBealová (1997) (seriál)
Mám tyto soudní seriály celkem v oblibě, takže u mě plný počet ;-)
Americká aféra (2008)
Sice nepříliš akční drama, ale zápletka a celkový děj je celkem zajímavý. 60%
Americké válečné lodě (2012)
Je to takova typicka americka oddychovka, se zavrenejma ocima. Rozhodne to neni uplny propadak, ovsem herecke vykony jsou ponekud toporne a kvalita snimku dosahuje tak na uroven snimku Octopus.
Americký gangster (2007)
Vydařená akce Ridleyho Scotta. Především Denzel Washington podal slušný herecký výkon, naopak Russell Crowe mě tu přišel trošku toporný a nevýrazný, nicméně na celkovém dojmu to moc neubere, stopáž dostatečná, nikde to nenudí, pořád se něco děje. Dávám 4*
Americký ninja 3 (1989)
NUUUUUUUUUUUUUDAAAAAAAA !!!!
Americký Shaolin (1991)
Říkejte si co chcete, ale mě to přišlo zábavný a akční a vo tom to je. Uznávám že to není nějaký umělecký kousek.
Armageddon (1998)
Mě se ten film celkem líbil, ale ten amerikanismus už trošku leze na nervy.
Arthur a Minimojovia (2006)
Slabota, žádný silný emotivní zážitek v tom nehledejte.