Posledné recenzie (418)
Druhá šanca (2005)
Srdíčkem se to hodně blíží Rockymu, popravdě teď ani nevím, kterej film mám považovat za lepší. Každý je zcela jiný, přesto jsou si tak podobné. Strhující zážitek a pro mě nejlepší Croweova role.
Kukuška (2002)
Neobvyklý snímek, který mne dostal. Poetické a krásné. Musím však říct, že jsem se ani jednou nezasmál, komedie to opravdu není.
Jackie Chan: Superpoliš 3 (1992)
Neméně dobré než předchozí díly, možná je to v jistých ohledech i překonává. Každopádně velká poklona Jackiemu za vše, co předvádí.