Posledné recenzie (264)
Avengers: Endgame (2019)
Docela jsem se toho obával, po tom, co se stalo třeba se Star Wars nebo Hrou o trůny, ale bylo to takřka dokonalé. Příběh mě opravdu překvapil, vyřešili to s přehledem, Thanos je super záporák, depresivní úvodní hodinka také nemá chybu a závěrečná řežba je natočená přehledně a s citem. Slyšel jsem výtky, že těch postav je tam už moc, ale vůbec mi to nepřišlo. A některé scény byly opravdu libové - za mě nej souboj tří s Thanosem, kladivo a návrat všech Avengers. Tady opravdu platí, že jde o finále se vším všudy, nejlepší Marvelovka.
Warcraft: Prvý stret (2016)
Warcraft byla první "áčková" hra, kterou jsem v životě hrál. U dvojky jsem strávil času dost a dost a dodnes si ji občas zahraju; to samé platí pro díl třetí. Takže je celkem logické, že veškerá "objektivita" musí stranou a byly jen dvě možnosti - buď bude film totální propadák, nebo bez debat na plnou palbu. A ano, naděje se naplnily. Chci další díly...HNED!
Captain America: Občianska vojna (2016)
Opravdovou Civil War dost dobře zfilmovat ani nejde, takže po návratu do reality (no dobře, Spider-Manovu linku tam zakomponovat mohli...) jsem spokojený. K úplné dokonalosti už chybí jen zachování původního důvodu rozkolu, aby divák lépe pochopil motivaci obou skupin, ale asi je to v dnešní době moc citlivé téma. Každopádně Brühl to takřka vynahradil, po všech těch nepřemožitelných záporácích příjemná změna. Tak teď jako čtvrtý díl Fallen Son, ne?