Posledné recenzie (1 139)
Datel Woody jede na tábor (2024)
Ne, tohle bolelo. I mého 3,5 letého syna to nebavilo...
Nezlomní (2024)
Kynologové budou ronit slzy. Přitom vlastně o nic nejde ale i tak je film protkán emocemi. A to říkám jako (ne) fanoušek Markieho Marka. Škoda jen, že zavod není víc "o hubu" jak ve filmu popisují ale jedná se vždy o větší či menší prostřihy. Ale i tak velká spokojenost.
Clarksonova farma - Série 1 (2021) (séria)
Clarkson přestal dělat kravinky s autama (což nás mrzí) ale zároveň začal farmařit (což nás těší) a první série je prostě boží. Nejde přitom ani tak o to se popadat smíchy za břicho (i když uznávám, že scény s Geraldem byly dokonalý, hlavně ta, kde řídí kombajn, u té jsem umřel) ale seriálem prostupuje až téměř hmatatelná feel good atmosféra, kdy každý díl nabídne alespoň pár epochálního scenérií a záběrů na pohádkový venkov. Jeremy tu zároveň seznamuje Diváky, prostřednictvím svých problémů, s byrokracií a úředničinou, nad kterou někdy zůstává rozum stát. A i když víte, že tu jde o Clarksona, nějakým zázračným způsobem mu ten úspěch přejete, chcete aby uspěl. Dost slov, jde se na druhou sérii.